Foto bij Bottled Notes || Six

Today, I would like to talk about tea for a moment:
Hoewel thee in dit hoofdstuk eigenlijk helemaal niet zo'n heel grote rol speelt, wilde ik toch iets zeggen over thee en liefde voor thee. (En ik had een plaatje nodig voor bij dit hoofdstuk, dus werd het thee (: ).
Ik begrijp namelijk niet helemaal hoe het kan, dat ik een tijd geleden eigenlijk bijna nooit thee dronk en het nu juist een van de dingen is die ik het liefste drink. Maar ik hou heel erg van thee en ook van de geur van thee.
Ik drink thee altijd met één schepje suiker, omdat meer te zoet is en minder vaak niet zoet genoeg. Het liefst laat ik thee eigenlijk vrij lang trekken, niet te lang natuurlijk, maar een klein beetje strek mag wel. Mijn favoriete smaken thee zijn English breakfast (omdat dat me altijd doet herinneren aan de keer dat ik naar Londen ben geweest (: ) en appel-kaneel.
Ik weet het, dit is totaal niet interessant. Maar nu mijn vragen voor jullie: houden jullie van thee? En zo ja, hoe drink je het en wat is je favoriete smaak? Als je zin hebt om te antwoorden, last dan een reactie achter, vind ik leuk om te lezen!! (:

Ik denk niet dat ik nou echt iets interessants te vertellen heb hier. Ik hoop gewoon dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden (: De winnares van de wedstrijd komt hier al even in voor. Ik hoop trouwens ook dat jullie en bepaalde persoon die in dit hoofdstuk voorkomt herkennen, net zoals jullie een bepaalde persoon uit een vorig hoofdstuk als het hoe dis zouden moeten herkennen *hinthint*
Anyway, enjoy reading!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • VeerleClifford

    Ik ben gek op thee. Mij thee is net op en ik ga straks weer zetten. Denk ik. Als ik kind dronk ik het altijd met melk en veel suiker. Nu ok ouder ben drink ik graag Zoethout thee en verse munthee met een beetje honing en suiker. Als ik uit school vind ik het heerlijk om een kopje thee te zetten en lekker op de bank te gaan zitten.

    Dus ja, ik ben een enorme theedrinker

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    Het enige wat ik eigenlijk ooit drink is water of thee. Ik hou van kersenthee en van jasmijnthee, maar meestal drink ik heel saai Earl Grey. Ik hou van heel sterke thee zonder suiker of melk.

    Tot zover mijn theegewoontes.

    1 decennium geleden
  • Cannon

    Hee, daar kwam ineens een bekende langs! ^^

    1 decennium geleden
  • Spaceless

    Ik ben een grote thee drinker (:
    ik drink eigenlijk al thee vanaf kleins af aan.
    En ik ben er nog steeds verzot op. Ik doe er nooit suiker in, behalve dan als ik eens op restaurant of café ben, dan kan ik het niet laten om een suiker klontje er in te gooien.
    Ik drink graag Kamille, Marocco tea van Lipton en dan drink ik ook nog verschillende theeën graag met een anijs smaak in, ik ben gek op anijs ^^ Ik ben niet gek op rozenbottel of soorten theeën met bosvruchten. Alhoewel ik wel graag bosvruchten eet, maar in thee vind ik dat niet lekker.
    Ik drink ook vaak thee als ik me ziek voel of buikpijn heb, want thee is net een soort van pijnstiller voor mij.
    En koffie drink ik niet, ik vind het gewoon een vieze smaak en ja, dat is niets voor mij.

    En wow. Alweer zo mooi beschreven, alles. Dit is echt mijn favoriete verhaal op Q, samen met DITR. Eigenlijk al jouw verhalen zijn zo geweldig goed geschreven. Maar dit verhaal heeft net dat ietsje meer dat me echt helemaal aanspreekt.
    En hahaa ^^ heeft Bay een oogje op Hazza? (:
    Snel verderrr !!!!!! xx

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Ik drink geen thee en ook geen koffie, maar ik lust thee wel alleen niet zo graag en ik heb natuurlijk geen idee hoe al die smaken smaken.
    Ik weet wie het is en de vorige ook ^^
    Maar ik vind leuk hoe subtiel jij de personen erin verwerkt (;
    Ik vind dit echt een leuk verhaal en ben benieuwd hoe het verder gaat.
    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen