h01 hoop dat jullie het leuk vinden

jessie
Doei, moeder doei vader tot ziens ik zie u weer volgende week. Doei schat en veel plezier. Ik reed snel met de auto naar school. Ik waste zien net op tijd. Hey nerd heb je me huiswerk want anders…..het was een van de popi’s. Zins die cullen er zijn word mij gepest steeds erger en hoe dat komt weet ik niet. Nee, ik heb een werkweek ik Italië. Er kwamen wat jongens op me af. Hey nerd dus jij hebt het huis werk van me vriendinnetje niet af. Dan ga je ook niet naar Italië. Ze wilden me net slaan toen onze leraar Italiaans er aan kwam. Zo ik heb er zin in kom iedereen in de bus op naar het vliegveld. In het vliegtuig ging het ook niet beter de hele tijd werd er tegen me stoel aan geschopt.
Aro:
Renate wat is er je ziet zo bleek alsof je een spook hebt gezien. Meester ik zag een meisje die sprekend op Didyme lijkt. Wat zei je Renate een meisje dat sprekend op Didyme lijkt hmmmm. Zorg dat ze hier heen kom ik heb een plan en zorg er voor dar Marcus het niet te weten komt. Zo als u wenst meester. Dat meisje zal er voor kunnen zorgen dat Marcus gelukkig is en…. Mijn pijn weg nemen. Meester is hier voor een werkweek zal ik haar klas uitnodigde? Nee, laat Heidi dat maar doen. Ga Renate.

Reageer (3)

  • SelenaGomez1

    Super mooi

    1 decennium geleden
  • nalh

    O ik doe daar nooit zo veel aan

    1 decennium geleden
  • DamonEnzo

    Spannend Kudo and Abo! Maar de aanhalingstekens tussen wat je zegt is wel belangrijk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen