Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • XMusicBeatsX

    Vandaag ging ik naar Barbies prinsessenkasteel samen met Justin Bieber. Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met De Macarena en daarna zochten we natuurlijk naar een Bever, want wat is een Macarena zonder een Bever? Helaas konden we alleen The Wanted vinden, ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik Einstein mee. Het was erg leuk bij de Fietsenmaker. Morgen ga ik weer en dan neem ik Karel de Giraffe mee. Hopelijk vinden we Tinky-Winky van de teletubies dan wel. Anders gaan we gewoon regenboog poep gooien naar mijn favoriete Little Pony die verpakt zit in een doos in de Bart smit, terwijl we One Direction stalken. Ik kijk er nu al naar uit!

    1 decennium geleden
  • Iiampayne

    Vandaag ging ik naar het toverbos samen met Demi Lovato. Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met koprollen en daarna zochten we natuurlijk naar de pot met goud aan het einde van de regenboog want wat is een spelletje cluedo zonder pot goud? Helaas konden we alleen een trol vinden, ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik Liam Payne mee. Het was erg leuk bij de sprookjesverteller. Morgen ga ik weer en dan neem ik Chanel mee. Hopelijk vinden we de pot goud dan wel. Anders gaan we gewoon zweefvliegen.

    HAHAHA FAILLLLLLLLLL VOOR MEZELF

    1 decennium geleden
  • Nashton

    HAHA, okay.

    Vandaag ging ik naar Abeltjeshuis (aparte plaatsnaam) samen met Ashton Irwin (beroemd persoon). Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met appels zoeken (actie) en daarna zochten we natuurlijk naar een koe (apart voorwerp, persoon, dier etc.), want wat is een wedstrijd (activiteit) zonder een hondenmand (apart voorwerp, persoon, dier etc.)? Helaas konden we alleen een frikandel speciaal (ander apart voorwerp, persoon, dier etc.) vinden, ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik Marcus Butler (ander beroemd persoon) mee. Het was erg leuk bij de slager (beroep). Morgen ga ik weer en dan neem ik Shumi (naam van je huisdier, je vriendin's huisdier) mee. Hopelijk vinden we mijn sok (apart voorwerp, persoon, dier etc.) dan wel. Anders gaan we gewoon koprollen. (actie).

    OKE DIT DING IS ECHT VAAG. ^

    -- wacht, moet je gewoon je eigen naam hier neerzetten met wat eigenschappen? Hahaha, ach. Ik doe dat gewoon.

    Lisanne,
    nieuwsgierig, ongeduldig, lacht veel, aardig (denk ik dan :3), meestal vrolijk (afentoe echt humeurig) en echt slecht in liegen. 3:

    EN JA, ABELTJESHUIS BESTAAT. IK ZOCHT HET OP EN HET LIGT IN MN PROVINCIE... Echt vaag.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen