Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • ALISSA1

    Vandaag ging ik naar Poepershoek (aparte plaatsnaam) samen met Lady Gaga (beroemd persoon). Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met Gangnamstyle te dansen(actie) en daarna zochten we natuurlijk naar perrie het vogelbekdier (apart voorwerp, persoon, dier etc.), want wat is een potje vliegen (activiteit) zonder perry het vogelbeldier (apart voorwerp, persoon, dier etc.)? Helaas konden we alleen Heinz Dofensmithz (ander apart voorwerp, persoon, dier etc.) vinden, ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik Pino van Sesamstraat (ander beroemd persoon) mee. Het was erg leuk bij de godsdienstlesgever (beroep). Morgen ga ik weer en dan neem ik Pepper (naam van je huisdier, je vriendin's huisdier) mee. Hopelijk vinden we perry het vogelbekdier(apart voorwerp, persoon, dier etc.) dan wel. Anders gaan we gewoon schaken.(actie).

    Omg dit is falend.

    1 decennium geleden
  • Felicita

    Vandaag ging ik naar Kampeersnol, Noord-Holland samen met Tom Daley . Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met kersenpitten spugen en daarna zochten we natuurlijk naar de Avatar,want wat is een My Little Pony circus zonderde Avatar Helaas konden we alleen Pino uit Sesamstraat vinden. Ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik Piet Paulusma mee. Het was erg leuk bij de prostitutie in Amsterdam. Morgen ga ik weer en dan neem ik Lizzy mee. Hopelijk vinden we de Avatar dan wel. Anders gaan we gewoon mijn zusje verkopen op internet, kan ik toch nog wat geld vangen.

    Nieuwe abo!

    1 decennium geleden
  • HellsxAngel

    Vandaag ging ik naar Dorst samen met Eminem. Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met gras pletten en daarna zochten we natuurlijk naar gordijnen, want wat is een boom omhakken zonder gordijnen? Helaas konden we alleen regenwormen vinden, ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik Louis Tomlinson mee ^^. Het was erg leuk bij de schoenmaker. Morgen ga ik weer en dan neem ik Pooh mee. Hopelijk vinden we die gordijnen dan wel. Anders gaan we gewoon vliegen vangen.


    ... Het is echt niet goed o.O

    1 decennium geleden
  • XMusicBeatsX

    Naam: Silke
    Karakter: Raar, gestoord, maar leuk en grappig

    WAT EEN EIGENDUNK

    NET ALS BIJ BASKETBAL

    1 decennium geleden
  • Kaneki

    Vandaag ging ik naar Thessaloniki samen met Ed Sheeran. Toen we daar aankwamen begonnen we gelijk met het bakken van patat en daarna zochten we natuurlijk naar een speld met een vogel, want wat is er leuk aan om de Hunger Games na te spelen zonder Katniss' speld? Helaas konden we alleen pijl en boog vinden, ik vertrok naar huis en natuurlijk nam ik Taylor Lautner mee. Het was erg leuk bij de bakker. Morgen ga ik weer en dan neem ik Jo mee. Hopelijk vinden we Katniss' speld dan wel. Anders gaan we gewoon diepzeeduiken, in de hoop om geen haai tegen te komen

    --

    Anniek,
    slecht in liegen, slecht in sporten, aardig, hoe later op de dag, hoe drukker, nieuwschierig, ongeduldig, om sommige dingen snel boos, kan niet tegen wannabe's, moet niet te snel praten omdat ik dan niet meer te verstaan ben, heeft soms een slecht geheugen, kan er niet over als mensen zeggen dat ik iets met mij heeft gekocht, terwijl dat een paar jaar geleden was en ik dat mensje nog niet eens een jaar ken

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen