Foto bij 3.6

Ik bekijk Justin's outfit terwijl hij de mijne bekijkt. Hij ziet er goed uit, zoals gewoonlijk. Hij draagt een lichtzwarte broek met daarop een donkerzwarte blouse met gouden studs die zich over zijn borstkas heen verspreiden. Dezelfde kleur gouden schoenen zorgt ervoor dat zijn hele outfit matcht. Jane verbreekt de stilte.
'Leuk feest Jus, is dat ene meisje er nog? Die je zo leuk vond?' Jane kijkt onderzoekend om zich heen. Facepalm. Justin antwoord niet en neemt een slok van zijn drankje. Het zit in een plastic bekertje en ik gok zo dat het alcohol is.
'Oh, Scar, daar heb je Chaz!' ik kijk dezelfde kant op als haar en zie hem inderdaad staan, samen met nog iemand. Volgens mij is het Nolan. Aangezien Nolan slimmer is dan iedereen -hij was altijd de slimste op de basisschool- gaat hij naar een andere school dan ons. Ik heb hem dus ook al een tijdje niet meer gezien. Ik knik maar wat.
'Ik ga even naar hem toe..' Ik slik en kijk nog even naar Justin. Zelf kijkt hij naar zijn drankje en zegt hij niets. Ik voel me met de seconde schuldiger worden en vlucht snel naar Chaz toe. Ik tik zachtjes op zijn schouder en hij draait zich om.
'Hey!' Hij kijkt me verrast een en grijnst. 'Wow, wat zie jij er damn sexy uit girl.' Hij slaat een arm om mijn middel heen en drukt een kus op mijn slaap. 'En? Zijn Jane en Melanie een beetje lief voor je geweest?' Ik glimlach en knik.
'Het was gezellig met ze.' Ik knik nog eens als bevestiging.
'Ben je hier al lang?' Hij kijkt me nieuwsgierig aan. Ik schud mijn hoofd en glimlach. Chaz is heel veel veranderd in de afgelopen paar jaar. Vroeger was hij nogal een mollig jongentje met van die donkere ogen met donker haar. Nu is hij slank, gespierd, lang. Zijn ogen zijn iets lichter geworden, maar nog steeds donkerbruin. Van zijn haar heeft hij een stuk afgeknipt en met gel in model gezet. Chaz grinnikt zacht. 'Cutie, je staart.' Snel wend ik mijn gezicht af en glimlach.
'Sorry.' Ik bloos licht.
'It's okay. Let's dance.' Beauty and a beat was ondertussen alweer afgelopen en nu klonk een lied van Will.i.am. door de boxen. This is love, volgens mij. Chaz trekt me mee richting de dansende mensen. 'Vind je het niet vervelend om hier te zijn terwijl Justin er ook is?' Zegt hij in mijn oor. De muziek word harder gezet en terwijl ik hem eigenlijk wil vertellen van niet en dat ik liever ergens anders naartoe ga, schud ik alleen maar mijn hoofd.
'Oké!' Hij begint te dansen en ik doe met hem mee. Eigenlijk dans ik niet echt, ik beweeg alleen een beetje mee op de muziek. Ik ben nou eenmaal geen danstype, omdat ik daar te verlegen voor ben geworden. En ik heb geen ritme. Terwijl Chaz gaat praten met een ander meisje kijk ik om me heen of ik Justin nog ergens zie staan. Ik kijk even kort naar Chaz en vind dat ik hem wel alleen kan laten. Ik wring me tussen de menigte dansende mensen door en kom in het rustige gedeelte. Ik loop wat door het gras heen en kijk naar mijn schoenen. Uiteindelijk kom ik in een soort klein bosje terecht. Jane en Melanie hadden me gewaarschuwd dat Justin een grote tuin heeft. Een hele grote tuin. Ik kijk om me heen en zie een grote zandvlakte verderop. Ach, wat maakt het ook uit? Er is daar vast niemand en ik kan wel wat stilte gebruiken. Het zal daar niet helemaal stil zal zijn, omdat de muziek zo hard staat, maar nou en. Ik loop verder en besluit om mijn hakken uit te trekken, omdat ik bijna niet vooruit kom als ik ze aan heb. Als ik bij het zand ben merk ik dat dit geen zandvlakte is, maar dat het zand ruw is met vele bulten. Ergens verderop -100 meter?- staan een aantal rijvoertuigen. Auto's, quads, scooters, motors..
'Waarom ben je hier?' Hoor ik dan een bekende stem achter me zeggen.

en? wie denken jullie dat het is? lol.

Reageer (7)

  • Clingy

    DEFINITELY JUSTIN AWAWH

    1 decennium geleden
  • Unicornfly

    Omg Justin ;d

    1 decennium geleden
  • BELIEBERfics

    Justinnnnnnnn:)))

    1 decennium geleden
  • xEvax

    justin natuurlijk !!!!! snel verder <33

    1 decennium geleden
  • Climaxx

    Een eenhoorn lijkt me het meest logisch

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen