hiiii :)
enjoyy
xx Anouk

Het is eindelijk eindelijk ga ik met Emily & Megan op vakantie. Met zijn 3-en staan we op het vliegveld. 'OH, kijk daar moeten we heen' roep ik en wijs naar het bord. Na ongeveer een uurtje zitten we in het vliegtuig. Megan en Emily zijn druk in gesprek en ik zit er maar een beetje naast. Ja dat gebeurt wel vaker, hele goede vriendinnen zou je ze eigenlijk niet kunnen noemen maar ja. Ik besluit maar om even wat liedjes te luisteren, ik plug mijn oordopjes in mijn ipod en zet Warrior van Demi Lovato aan. Na een paar uur in het vliegtuig komen we aan in Madrid!
Als we al onze bagage bij elkaar hebben lopen we naar de uitgang van het vliegveld. Ik houd een taxi aan en we stappen in. Ik pak mijn IPhone en klik twitter aan, mijn ogen worden groter en ik slaak een klein gilletje. 'Wat is er nu weer' zegt Megan. 'One Direction...' stamel ik. 'Wat is er met one direction..' zucht Emily. 'Ze zijn hier ook op vakantie ! ' zeg ik blij. 'Ok, so what je komt ze toch niet tegen, Jade.. je woont in London hun wonen in London en ben je ze ooit tegen gekomen, heb je ze ooit ontmoet? Nee. En reken er maar niet op dat je ze nu ook tegen komt' zegt Megan. 'Dat zullen we nog wel zien' zeg ik kortaf. Ik haatte dit, waarom lieten ze me nou nooit even blij zijn? Ik wist ook wel dat ik ze waarschijnlijk niet tegen zou komen maar toch, dare to dream, dat hadden de boys me geleerd. 'We zijn er' riep de taxi Chauffeur. 'Dank u wel !' zeg ik en geef hem het geld voor de rit. We stappen uit en moeten nog een klein stukje lopen en dan komen we bij ons huisje. 'En vinden jullie het wat?' vraag ik glimlachend. 'Ja het is echt prachtig, goed geregeld Jade!' zegt Megan. Ik glimlach weer en dan lopen we naar binnen. Megan en Emily rennen meteen naar boven. Omg Meg, dit word onze kamer !' hoor ik Emily roepen. Ik zucht weer, ik had het kunnen weten dat ik weer alleen zou moeten. Ik loop langzaam naar boven en neem de kamer in het hoekje, de mooiste kamer van het hele huis. Ik plof neer op het bed en ga liggen. Ik hoor Megan en Emily keihard lachen, dit gaat nog een lange vakantie worden..

Reageer (4)

  • Breckenridge

    Leuk!

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Jade, durf er wat van te zeggen, pakken ze het niet goed op, jammer dan. Dan zijn ze het niet waard.
    Super Mooi!
    x.

    1 decennium geleden
  • Abadine

    Abo <3
    Snel verder x

    1 decennium geleden
  • XxHeavenly

    Omgoooosshhh verder.....zkr gaat ze 1D ontmoeten ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen