Foto bij Chapter 2 New Friends and Rivals

Floris en ik zoeken naar een lege coupé. Na even zoeken vinden we er een. We gaan tegen over elkaar zitten. Ik zeg verder niks ik ben nog al verlegen en weet niet wat ik moet zeggen. Na een ongeveer vijf minuten komen we twee jongens onze coupé in lopen. "Sorry kunnen hier zitten" vraag een van hen. Ze richten zich op mij zo te zien, want ze hebben nog een blik geworpen op Floris. "Ja hoor goed." Zeg ik. Dan zien de jongens Floris pas zitten. "Als dat Goldstein niet is"zeggen de jongens en ze kloppen Floris op de schouder "We hadden je niet gezien, Wie is je vriendinnetje" vervolgens ze. Ik bloos. "Oh hey Joey en Jesse. Oh ze is mijn vriendinnetje niet we kennen elkaar pas net, Ze heet trouwens Fenna " zegt Floris. "Hey, Fenna dus hé. Je ben zo klein en schattig. Ik ben Jesse en dat is mijn vriend Joey" zegt Jesse tegen me. Ik was inderdaad nog al klein voor mijn leeftijd maar 1,33m, Zei hij nu ook schattig, Ik voel een blos op komen. "Ja Klein maar fijn zeg ik maar altijd en bedankt. Leuk jullie te ontmoeten. " zeg ik. Jesse gaat naast mijn zitten na dat ik dat heb gezegd en Joey neemt naast Floris plaats. "Hey, Floris weet jij al op welke afdeling je waarschijnlijk gaat komen?" vraag Joey. "Ja waarschijnlijk Griffoendor , beide van mijn ouders heb ook in die afdeling gezeten. Jullie dan Jongens " "Ook Griffoendor " zegt Jesse die het antwoord voor beide geeft want Joey brengt er niks tegen in. Ik weet zelf nog niks van de afdelingen ik hoop dan ook niet dat mij er vragen over gaan stellen. "Jij dan Fenna" vraag Jesse aan mij. Ik bloos weer. Jesse is de knapste van de jongens. "Uh ik weet niet, Ik kom uit een dreuzel gezin" zeg ik nog steeds met een blos op mijn wangen. "Oh een dreuzeltelg, Maak niks joch. Je komt vast bij een afdeling die bij je past. Mijn voorkeur gaat er na dat je bij mij en de jongens komt natuurlijk. Ik blos en zeg: "Ja hoop ik ook." Even later als de Het eet karretje is langs geweest. Komen er opeens weer mensen onze coupé in lopen. Twee nog al duister types. "De drie musketiers zitten hier dus" zeg een van de jongens. De jongen heeft zwart haar en nog al dreigend ogen. "Oh Higher en Flowix. Wat moeten jullie hier kunnen jullie niet liever ga irriteren dan ons " zegt Jesse. Volgens hebben de jongens mij nu ook gezien. Wat niet moeilijk is met mij blonde haar en grote blauwe ogen waar ik ze mee aanstaar. "Niet zo toon Glow en wie ben jij Meisje? zegt de grootste van de twee. Jesse sta op en gaat voor mij staan. "Blijf uit haar buurt Higher dit meisje is niet geschikt voor een sukkelige pestkop zo als jij." zegt Jesse. "Ik vroeg het niet aan jou Glow op zij of ik duw je weg. Jesse bleef gewoon staan. Wat ik ook zag was dat die Higher er nog als breed gebouwd uit zag voor zijn leeftijd. "Uh , Ik heb Fenna Blueberry. Sla Jesse alstublieft niet Of heb je daar een goed reden? Higher, dat komt me bedenkt er woont een familie met die naam in mijn straat. Heet je toevallig Robbert? " vraag ik een beetje angstig. Tijdens mij spreken zag ik Higher gezicht veranderen van een dreigende blik naar een vage glimlach. "Fenna, Ja wij hebben al tijden ruzie de jongens en Flowix en ik. Ja heb gelijk ik heet inderdaad Robbert. Mazestreet 33 daar woon ik Blueberry dan woon jij op 38 in de zelfde straat, Ik dacht dat daar dreuzels woonde niet dus ?" zegt Robbert tegen me. "Oh ok Vijanden dus. Ja ik woon inderdaad op 38. Je heb het half goed mijn ouders zijn dreuzels.'zeg ik tegen Robbert terug. "Oh ok je ouders zijn dreuzels. Nou wij gaan maar weer eens zien je nog wel Fenna " zeg Robbert. Nadat ze weg waren begonnen de jongens weer te praten. 'Woon die zak bij jou in de straat, Trouwens die ander jongen heet Luuk Flowix en hij is meer een aan hanger van Higher" zegt Floris ter informatie tegen mijn terwijl Jesse en Joey door praten over wat voor idioten die twee wel niet waren. "Ja kijk uit voor ze, Ze zijn puur slecht, Ze komen vast bij Zwadderich, daar zitten alleen maar Sluwe idioten zo als hun. Als ze jou iets doen vermoord ik hun " zegt Jesse tegen me. "Bedankt" zeg ik snel 'Overgens ik ga me even om kleden zien jullie zo weer' vervolg ik. Als ik 10 minuten kom ik de coupé weer in lopen en daar weer 5 minuten na stop de trein op het Perron.

Reageer (1)

  • Sonyara

    Leuk geschreven..
    Snel verder...
    Ben benieuwd...

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen