Hoofdstuk 3
Ik zit bij Engels langs Danny een van de vrienden van Dylan. Hij is op zich erg slim, maar zijn ego is veel te groot. Hij is de grootste flirt in de klas. Verder moeten we voor Engels een brief schrijven. Ik zie dat Danny al een heel stuk heeft geschreven. Ohja Danny is een van de jongens die D.B zal kunnen zijn. Aan zijn handschrift kan hij het best zijn en zijn volledige naam is Daniel Brussel. Niet dat iemand hem Daniel noemt, dit komt doordat hij zijn naam in de eerste klas van Junior high veranderde in Danny. Ik weet dat hij zo heet vanwege dat hij als sinds de kleuterklas bij mijn in de klas zit. De meeste mensen op deze school weten niet beter dan dat hij gewoon Danny heet. Wat ik ook nog weet is dat hij vroeger altijd wel aardig was tegen me , maar dat verwaterde op junior high waar hij vrienden werd met onder andere Dylan. "Amy, Volgens Miss Honey moeten we elkaar brieven door lezen en beoordelen. " hoor ik Daniel zeggen. "Ok goed" zeg ik rustig. Mijn brief was al klaar voor ik weer in mijn gedachten verzonken was gelukkig. Ik gaf mijn brief aan hem en pakt de zijne aan waardoor ik ligt zijn vingers raakte. Ik besloot niks te zeggen. Daniel las mijn brief door en hield zijn rode pen er bij maar kon zo te zien niks verkeerd op merken. Ik op mijn beurt ook niet. Mmm Dat was weer een ander ding D,B was volgens hem zelf geen schrijftalent en Daniel kon juist zo goed schrijven. Ik vaag wil ik gewoon dat Daniel het wel is vanwege dat ik vroeger verliefd was op hem, Maar die liefde is al tijden geleden verdwijnen. "Niks op aan te merken. Alles is goed" zeg ik tegen Daniel. Ik zie hem glimmen van trots, Ook zo iets aan Daniel hij vind het geweldig om complimentjes te krijgen. "Bij jou ook niet alleen maak je Smiley op de i dat doe je al sinds de basisschool toch" zegt Daniel tegen mij. Dat hij zich dat kan herinneren. Ik lach dus, maar en zeg: "Ja klopt, vaag eigenlijk niet."."Nee, Schattig als je het mij vraag. " zegt Daniel. Ik bloos. "Zo kan het wel weer mister flirt " Hoor ik Dylan zeggen die in het tafeltje achter Daniel en mij zit. "Ik flirt niet eens met Amy!" zegt Daniel geïrriteerd tegen Dylan terwijl hij zich om draait. Ik voel me nog al ongemakkelijk , vooral omdat de jongens nu tegen beginnen te schreeuwen en Miss Honey net weg is gegaan om iets te halen. Dylan met Argumenten van wel en Daniel met argumenten van niet. "Uh ik wil me er niet mee bemoeien, maar.." begin ik een beetje trillerig. Beide jongens kijken me nu aan en zijn uit mijn verbazing stil. Ik haat het als ik zo word aan gestaard, Maar ik zeg toch: Danny en ik we praten alleen even en verder is er niks gebeurd! Sorry dat ik deze ruzie heb veroorzaak ofzo. Ik voel dat ik rood word. Uit mijn verbazing beginnen beide jongens te lachen. Lachen ze me nu uit ik trek een geïrriteerd gezicht. De jongens houden op met lachen en kijken me aan. Daniel zeg als eerste iets " Sorry, Je hebt gelijk Amy en sorry dat ik lachte ik lachte je niet uit ofzo. Ik vond het grappig dat jij je voor ons verontschuldigde terwijl je er niks aan kon doen. Ik voel een blos op komen. "Ja mee eens, Amy je bent altijd veel te beleefd en aardig " zeg Dylan lachend tegen me. Ik moet nu ook lachen en mijn wangen koelen langzaam weer af. "Ok" zeg ik alleen rustig. Ik zie nu Pas dat Miss honey voor ons tafeltje staat en mij lachend aan kijk en dan zeg ze: "Goed werk Amy, Je hebt het geweldig op gelost." Ik lach naar haar en de jongens lachen ook.
Reageer (3)
oeh ik wil weten wie het is !!
1 decennium geledenIk denk ook Dylan! hahah, snel weer verder he! suc6
1 decennium geledenIk denk niet dat het Danny/Daniel is maar Dylan!
1 decennium geledenSnel verder please