Foto bij Chapter 9.2 - Harry Styles

Ik heb geen idee meer hoe ik jullie kan bedanken. Ik bedoel; met 42 abo's wordt het lastig jullie allemaal persoonlijk te bedanken, maar jullie hebben écht geen idee hoeveel al die lieve reacties voor me betekenen. Het voelt alsof ik weer iets heb om voor te leven. (Klinkt dramatisch, is het ook, maar zo is het wel..)

Liefjes, bedankt, vanuit de grond van mijn hart. Echt, echt, echt. Ik hou van jullie.

Chapter is dedicated to LarryRules, omdat het een Larry-hoofdstuk is en ze daar vanaf het begin al om vroeg. LOVE YOU.

All of you.. <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Paardenvriend

    WTF WTF WTF IS ER?!

    7 jaar geleden
  • Tanith

    O my facking Harry.
    Dit is niet leuk meer.
    Je mag mensen niet zo nieuwsgierig laten worden!
    Okee, ik ben officieel boos op je.
    Grapje, dat kan ik niet :)
    Veel plezier bij Pinkpop en ik ben trots op je ;)
    XX

    1 decennium geleden
  • laure1

    Ooeh sexy times voor Louis en Harry. (Trouwens Harry is my favorite. He's just f**** sexy)
    En dan zo spannend, die cliffhanger. Wil echt weten wat er is gebeurd...
    Elk hoofdstukje is echt supercool he van jou... Echt!
    Anyway.... geen idee wat je achtergrond is, maar ik hoop dat alles goed komt en zo op school :)
    En dat je je amuseert op Pinkpop. Zal ik nog maar wat examentjes maken (nog drie te gaan. Tot volgende donderdag ah)
    Dus. Keep up the (very good and cool) writing.
    Toedelieeee

    1 decennium geleden
  • Nashton

    Geweldig stukje! (: En veel plezier bij Pinkpop! x

    1 decennium geleden
  • Ingenium

    Dit is echt zo goed geschreven!
    En ik hoop dat er niks ernstig gebeurd is - waarschijnlijk wel maar goed - ):

    Snel verder!

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen