Foto bij Chapter 9.2 - Harry Styles

Ik heb geen idee meer hoe ik jullie kan bedanken. Ik bedoel; met 42 abo's wordt het lastig jullie allemaal persoonlijk te bedanken, maar jullie hebben écht geen idee hoeveel al die lieve reacties voor me betekenen. Het voelt alsof ik weer iets heb om voor te leven. (Klinkt dramatisch, is het ook, maar zo is het wel..)

Liefjes, bedankt, vanuit de grond van mijn hart. Echt, echt, echt. Ik hou van jullie.

Chapter is dedicated to LarryRules, omdat het een Larry-hoofdstuk is en ze daar vanaf het begin al om vroeg. LOVE YOU.

All of you.. <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • LovelyWorld

    Oh my Gosh dit kun je me echt niet aan doen. Serieus niet. Omg

    1 decennium geleden
  • Divide

    Ik weet niets van je 'situatie' waar je mee in de put zit, ik had eruit gehaald dat je depressief bent? Maar dat is niet mijn zaak. Ik hoop dat het al een beetje beter met je gaat en dat je volgend schooljaar weer naar school wilt/mag.

    Waarom laat je mij achter met een cliffhanger, die overigens pijnlijk is, ik verwachtte dikke Larry porn. Maar nee hoor; mevrouw moest weer iets ergs laten gebeuren wat nu weer 100000 hoofdstukken gaat duren voor het weer oke is. Maak alsjeblieft een deel 2, of maak hierna een nieuw verhaal. Ik denk niet dat ik nog zonder je schrijfwerk kan. Echt; al maakte je een onbekende personen verhaal, die zou ik nog lezen als het een goede verhaallijn had. Je schrijft zo mooi en ik kan het niet omschrijven. Ik ben jaloers, en dat had ik al gezegd; puh.

    Zaterdag? Zaterdag duurt nog zo lang, en het klinkt zo ver weg. Maar ik kan het aan, want ik snap dat je thuis ook nog plannen hebt en een leven en dat respecteer ik. Klonk dat niet mooi en een beetje sentimenteel? - ja, ik vond het mooi- Veel plezier met Pinkpop en met werken, yay, werk.

    1 decennium geleden
  • Boundary

    Eigenlijk gaat het niet zo goed met mezelf de laatste tijd maar dat doet er niet toe x
    Ik ben blij voorje dat je jezelf wat beter voelt en veel plezier op pinkpop (ik mag nog niet naar festivals snif snif xc)

    Maar Juist nu alles lijkt goed te komn tussen
    Harry en Lou gebeurd er iets met Harrys moeder xc :c
    dat is zo zielig
    ik hoop dat alles nog goed komt c:
    Dit is serieus DE langste reactie die ik ooit heb gezet x n.n

    1 decennium geleden
  • exhale

    omg pinkpop is zooo gaaf!!! ik ben er vorig jaar geweest, tis zo leuk!!
    en over it stukje; mmmhh cliffhanger...gemeen
    serieus ik zat echt met spanning te lezen eh, bij het laatste stukje xD
    je schrijft zo ongelovelijk goed!!!!! (H)

    snel verder xxx (K)

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Omg, Larry en dan een cliffhanger, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik ben sprakeloos en dat gebeurt me niet vaak en oh god, ik blijf maar doorpraten en nu komen er onzinnige dingen uit en dit is het langste wat ik ooit heb opgeschreven en ik moet nu echt stoppen met typen

    *Haalt diep adem*

    Oh god.

    Love you <3

    Sophie, ik blijf maar doorpraten, oke, nu stop ik

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen