2.2
'Wat ik van jou wil?' Hij likt lachend over zijn onderlip. 'Wat denk je?' Ik haal geïrriteerd mijn schouders op.
'Vertel het me nou maar.' Hij knikt.
'Oké, ik zal het je uitleggen.' Zegt hij. Ik pluk wat aan het gras en kijk naar hem. Ik wacht op zijn uitleg. 'Je hebt twee persoonlijkheden; Scarlett en Sky. Toch?' Ik oogrol.
'Kinda.' Ik stop met grasplukken en ga wat verzitten.
'Sky vind Justin leuk en Justin Sky en blablabla, een of ander ziek liefdesleven komt jullie tegemoet.' Is dat hoe hij erover denkt? Nu klinkt het een stuk minder leuk. Zo makkelijk is het allemaal helemaal niet. 'Scarlett is iedere pauze alleen en heeft geen vrienden.' Ik wil protesteren maar hij houd zijn hand op. 'Hou je mond Scarlett, we weten allebei dat dit waar is.' Ik sluit mijn mond en kijk beledigend naar het gras. Ik kijk weer naar hem als hij niet verdergaat. Hij heeft een frons op zijn gezicht en ik kan aan hem zien dat hij de goede woorden ervoor zoekt. 'Ik.. heb een vriendin nodig. Aangezien je er niet lelijk uitziet, wil ik dat je hier op school doet alsof je mijn vriendin bent. In ruil daarvoor zal ik Justin niet vertellen wie je echt bent.'
'Wát?' Ik kijk hem raar aan en snap niet precies wat hij bedoelt. Ik kan niet zomaar even zijn vriendin zijn omdat hij dat wilt.
'Je hoorde me wel? Doe nou niet zo stom. Als ik er lelijk uitzie dan snap ik wel dat je het niet zou willen, maar zeg nou zelf, ik heb best een lekker lichaam.' Ik lach even door zijn woorden. Arrogantie.
'Is er geen andere uitweg?' Hij schud zijn hoofd.
'I'm sorry babe. Denk er nog maar even over na. Ik spreek je snel.' Hij drukt grijnzend een kus op mijn wang en staat dan op, waarna hij het grasveld afloopt en me hier alleen laat zitten.
O MY GOD SORRY DAT DIT ZO VOORSPELBAAR IS IK HAD HET AL IN MIJN GEDACHTEN EN BLIJKBAAR ZIJN MIJN GEDACHTES DUS HEEL VOORSPELBAAR OKÉ IK VRAAG JULLIE NOOIT MEER WAT JULLIE DENKEN. En ben ik niet lief? Ik heb nu gewoon nog een extra stukje voor jullie gemaakt omdat ik wil dat itsmagicc goed kan leren voor haar wiskunde en omdat ik vind dat nutellafreak niet moet zeggen dat ik te korte stukjes schrijf en omdat kusjeemerel het zo graag wou weten hahaha. IK WIL JULLIE GEWOON IN SPANNING HOUDEN MAAR BLIJKBAAR WORDEN JULLIE DAAR AGRESSIEF VAN :'( ahhahahaah oké oké jk cuties xo
Reageer (11)
CHAZ LIJKT OP KAAS!
1 decennium geledenGa snel verder! :o xx
I kNEW IT OMG STOMME CHAZ ;C EN DANKJE VOOR DIT EXTRA HOOFDSTUKJE I LOVE YOU XXXXXX
1 decennium geledenEN IK MAAR DENKEN DAT CHAZ SEKS WOU LOL OMG maar nee chaz & scar mogen geen relatie krijgen, ookal is t nep!
1 decennium geledeno0 verderrr
1 decennium geledenStomme Chaz! Haha dankje nu kan ik met een gerust hart morgen mijn examen doen haha, hoewel ik nog steeds wil weten of Justin het gaat ontdekken
1 decennium geleden