Foto bij 1.4

'Sky.' Hij herhaalt de naam alsof het iets heel kostbaars is. Hij steekt zijn hand naar me uit. Ik kijk er even dommig naar en pak hem dan voorzichtig vast. Hij schud mijn hand lachend.
'Ik ben Justin.' Hij laat mijn hand los die ik weer slap langs mijn lichaam laat hangen. Wat wilt hij van me? Waarom praat hij überhaupt al tegen me? Ik kijk hem achterdochtig aan.
'Wat doe je hier?' Ik kijk even naar de muur en dan weer naar hem.
'Ik ben hier met mijn familie.' Antwoord hij. Een zucht verlaat mijn mond terwijl ik hem aankijk.
'Ik bedoel hier, bij mij, in deze hal.' Verduidelijk ik. Hij maakt een o-mondje.
'Ik moet ook naar het toilet.' Ik frons diep.
'Maar het jongenstoilet is helemaal aan de andere kant.' Een kleine glimlach verschijnt kort op mijn gezicht. Zou hij hier zijn omdat hij met mij wil praten? Ik zou voor de rest geen andere reden kunnen bedenken.
'Oh, dat wist ik wel.' De glimlach op zijn gezicht word breder als hij ziet dat ik ook moet glimlachen.
'Als je dat wist, waarom sta je dan hier?' Hij schud lachend zijn hoofd en kijkt me aan.
'Wil je eerlijk weten waarom ik hier sta? Omdat ik contact met je wou zoeken.' De woorden leken zo makkelijk over zijn lippen te komen. Zijn eerlijke antwoord heb ik niet verwacht. Mijn mond zakt een beetje open. Ik geloof hem niet. Niemand had ooit geprobeerd contact met me te zoeken. Waarom deze jongen dan wel? Hij zag de twijfel op mijn gezicht staan.
'Kom op, geef me een kans, vrijdagavond? We kunnen wat praten en ergens wat drinken op mijn kosten.' Ik denk na en haal langzaam mijn schouders op. Ik moet ook al naar Cambridge en ik weet niet op welke dag dat is.
'Ik weet niet of ik kan.' Ik sla mijn armen over elkaar heen omdat ik me ongemakkelijk begin te voelen.
'Weet je dat je niet kan of wil je dat je niet kan?' Hij grijnst naar me. 'Anders, geef me je nummer, dan bel ik je. Kun jij mij vertellen of je wel of niet kan.' Ik kijk naar Justin en trek mijn mond open om hem eens duidelijk te laten maken dat ik niet geïnteresseerd ben, puur alleen al om de reden dat hij er misschien achterkomt wie ik werkelijk ben.
'Zeg nou geen nee.' Zegt hij voordat ik nog iets kan zeggen. Ik moet zacht lachen om zijn reactie.
'Je geeft niet op hé?' Hij schud zijn hoofd en stopt zijn handen grijnzend in zijn zakken.
'Ga je je telefoonnummer nog geven of wat?' Ik lach nog eens.
'Heeft je moeder je geen manieren aangeleerd of zo?' Van de verlegen jongen die hij vroeger was is niets meer over. Zal zeker ook komen omdat zoveel mensen nu van hem houden. Daar word je vanzelf arrogant van. Hij schud zijn hoofd als antwoord op mijn vraag.
'Sinds ik jou zag ben ik alle manieren vergeten.' Is dit nou een versiertruc? Als hij wist wie ik was.. Misschien kon ik hem mijn nummer geven en met hem uitgaan, om het goed te maken? Ook al zou ik hem dan alsnog niet vertellen wie ik was, ik zou het kunnen doen vanwege karma.
'hm, oké dan.' Ik grinnik en haal mijn telefoon uit mijn zak. Ik had geen dure nieuwe iPhone, maar ook geen nokia uit de jaren 80. Ik zoek mijn nummer bij notities en lees het dan hardop op. Hij noteert het in zijn veelste dure mobiel en stopt die dan terug in zijn zak.
'Als je het niet erg vind moet ik nu echt weer terug.' Zeg ik tegen hem. Hij knikt grinnikend.
'Ik bel je nog.'

hi guys! MOVIEPARK WAS GEWELDIHIG. Sorry, dit moest ik even melden haha. We gingen als allereerst in de vrije val; iets waarvan ik echt doodsbang ben. Ik ben een keer vaker in moviepark geweest en daar was ik toen al in de vrije val geweest, dus ik wist al hoe eng het was. We gingen er in en ik kan mijn mond dan gewoon niet houden, ik zet het op het gillen zodra het ding in beweging komt. Toen het er ein-de-lijk opzat, WOUDEN ZE NOG EEN KEER. Ik ging mee. Ik vind het nog steeds doodeng haha. Hoe was jullie dag? Nog leuke dingen gedaan of beleefd? :3 OH JA EN IK STA OP DE FOTO MET SPONGEBOB EN PATRICK ahahahah i think he didn't liked my face. Als je de foto wilt zien dan moet je bij mijn foto's kijken! hihi ciao x
oh ja, dit is een extra hoofdstukje, want normaal post ik niet twee keer op een dag, maar omdat ik jullie zo awesome vind maak ik een uitzondering! What do you think? (:

Reageer (8)

  • QueenBieber

    Ik moet nog mijn Spaans gaan leren (huil)
    Maar ik maak wel tijd voor jouw verhaal (flower)

    1 decennium geleden
  • xEvax

    haha best grappig dat justin niet weet dat zei het is uhmm verder !!

    1 decennium geleden
  • Clingy

    LOVE IT! <3 (krul)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen