na de zoen keek bill recht in mijn ogen. Ik keek terug in zijn mooie chocolabruine ogen. bill: 'sorry voor de zoen, dat was echt mijn bedoeling niet' ik antwoorde 'maakt niet uit, kvond hem wel leuk' gaf ik toe. Bill en ik begonnen allebij te blozen ik: 'jah, ik gaa maar eens naar binnen, wil je nog eventjes mee naar binnen' vroeg ik aan bill. Bill: 'tuurlijk, waarom niet, lijkt me leuk' toen gingen we naar binnen en mama kwam naar ons. mama: 'hallo, jij moet zeker bill zijn, mijn dochter zwijgt niet over jou' ik zag dat bill moest blozen en lachen en ik ook. 'kom bill, we gaan naar mijn kamer' zei ik 'oke' antwoorde bill en we liepen de trap op naar boven 'bill, niet verschieten als je binnenkomt in mijn kamer hé' 'waarom zou ik moeten verschieten' vroeg bill 'daar kom je straks wel achter' antwoorde ik. Toen gingen we naar binnen en bill zijn mond viel letterlijk open 'amaj, zoveel heb ik mijn eigen nog niet gezien' zei bill verbaasd. Ik ging op mijn bed zitten en bill kwam naast mij zitten en legde zijn lippen zachtjes op die van mij.

Reageer (2)

  • Nikki4ever

    Leuk! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • meisje12

    VERDER PLZ

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen