concert was afgelopen

click+reacties


Terug naar Bill en co!!
melissa en ik gaan naar de backstage. Mijn hart bonkt in mijn keel wanneer we voor de deur staan met het bordje 'Tokio Hotel' en ik klop op de deur.
Deze keer wordt hij door Bill geopend. bill: 'heej chan en melissa, leuk jullie terug te zien, kom erin' melissa en ik stappen naar binnen 'bill, je was echt goed op het concert' geef je als compliment 'maar de andere ook hoor' zeg ik wanneer ik ze zie kijken naar mij. ik ga terug naast Bill zitten en Melissa naast Tom.
Tom: 'seg chan en mel, wij weten nog helemaal niets van jullie terwijl jullie al alles van ons weten'
'daar gaat rap verandering in komen, we zullen wat over ons zeggan' zegt melissa
'oké chan, jij begint' zegt georg. 'oké ik zal beginnen, dus ik ben chan en ik ben 18 jaartjes jong en ik heb een jongere zus van 12 jaar, celine, maar ze is niet zo'n grote fan van jullie, en ik ben een enorme fan van jullie' heel th begint te lachen als ik de laatst zin zeg 'en nu melissa' zegt tom 'oké, ik ben melissa, ik ben ook 18 jaar jong, heb een broer die jullie enorm haat, en tenslotte ik ben ook een hele grote fan van jou, tom' zegt melissa en ze begint de blozen, tom zijn wangetjes beginnen ook rood te kleuren.

Reageer (1)

  • Nikki4ever

    Tom die bloost?!

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen