Foto bij 06

Na een tijdje werd ik het dansen even zat. ‘’Ik ga even zitten, zie jullie zo,’’ deelde ik mijn vrienden mee en ging verderop op het bankje zitten. Ik keek een beetje naar de mensen die uitbundig aan het dansen waren en genoot met een glimlach van de muziek. ‘’En waar is deze glimlach voor?’’ zei plotseling een jongen met prachtige krullen en stralende groene ogen. ‘’Uhh, ik geniet gewoon van de muziek…’’ zei ik twijfelend. ‘’Ja, goed is de DJ he, kom je hier vaker?’’ zei de jongen geïnteresseerd. ‘’Uh, ja eigenlijk elke zaterdag.’’ Ik merkte dat ik rood werd en het ontzettend warm kreeg. ‘’Oh leuk, mag ik naast je komen zitten?’’ ‘’Sure” Ik had alleen niet verwacht dat hij zo dicht bij mij ging zitten. ‘’Ben je hier alleen?’’ vroeg de jongen. ‘’Nee, mijn vrienden staan daar ergens. We zijn hier om te vieren dat we geslaagd zijn voor ons examen,’’ vertelde ik, geen idee waarom. ‘’Oh, gefeliciteerd! Moet je dan niet op de dansvloer staan om het te vieren?’’ ‘’Ja eigenlijk wel, maar ik wou even zitten, ik ga zo wel weer heen.’’ De jongen keek me begrijpend. Na een tijdje gepraat te hebben vroeg de jongen of ik mee ging dansen. Daar kon ik natuurlijk geen nee op zeggen. Deze jongen was heel anders dan de andere jongens hier. Hij was echt geïnteresseerd. Op de dansvloer stak hij vragend zijn handen uit. Ik keek hem aan en knikte met een grijns. Hij legde zijn handen op mijn heupen en ik legde de mijne in zijn nek. Hij was een stuk groter maar dat maakte niet uit. What’s happening?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen