Foto bij 03

Zoals afgesproken zaten Manon en ik op haar kamer ons klaar te maken voor een heftig nachtje in de stad. ‘’Misschien vind ik nu eindelijk een leuke jongen. Is al een tijdje geleden dat ik iemand heb gevonden, dus dat wordt wel weer eens tijd.’’ Manon is altijd iemand geweest die elke avond met iemand anders zoende. Op de een of andere manier was ze gewoon een jongens magneet. Ze is ook echt een mooi meisje. Jaloers makend. Ik daar en tegen ben veel te verlegen om op een jongen af te stappen. En als er iemand op mij afstapt denk ik al gauw dat ik ergens anders heen moet. Dit moet echt anders! Vanaf vandaag ga ik niet meer voor iemand weg lopen. Mijn nieuwe leven gaat beginnen en ik ben er klaar voor. ‘’Natuurlijk komt er wel weer iemand op jou af, net zoals altijd haha’’. ‘’Jaloers Moron?’’ ‘’Ik heb net besloten dat ik ga veranderen. Ik wordt nu een student, daar hoort losgaan en jongens bij. Ik wil niet meer verlegen zijn en voor iedere jongen weglopen. My new life starts now!’’. Natuurlijk had ik wel relaties gehad. Tomas was een jaar geleden mijn vriend. We hadden bijna een jaar en toen had hij het uitgemaakt. Hij was niet meer verliefd. Ik heb dit nooit geloofd en geloof het nog steeds niet. Niels heeft mij verteld dat hij alleen maar bij mij was, omdat hij eigenlijk een oogje op Manon had. Dit had Tomas een keer in de kleedkamer van gym verteld. Ik was woest, ik was meteen naar Tomas toe gegaan en hem de waarheid verteld. Hierna heb ik nooit iets meer van hem gehoord. ‘’Goed zo Sam, zo mag ik het horen! We gaan los vanavond! En je slaapt natuurlijk hier, het mag van mama’’. ‘’Ah top! En schiet nou maar op met je make-up’’. Let’s have fun!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen