006 Going home
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Ja natuurlijk je schrijft echt super goed!!!
1 decennium geledenjepp keep goinx
1 decennium geledenYessss. Mijn perfecte oplossing is zojuist uitgekomen haha. Jk. Ik vind de persoonlijkheid van Chloe echt geweldig. Zoals al vermeld werd, echt een stuiterbal lol. Can't wait to read more.
1 decennium geledenAnyway, ik had al eerder stories van je gelezen en ik vind je schrijfstijl nog steeds even geweldig als voorheen. 'T leest verassend makkelijk. Zodra je besluit meer stories te schrijven, let me know because I'll definitely read them. :')
Dit verhaal is echt leuk en orgineel dus zeker doorgaan.
1 decennium geledenVoor de rest zou ik zeg zoek op persoon of wolpack en je komt genoeg verhalen tegen, wel zou ik ff kijken of ze afgelopen, nog bexig zijn of dat ze ergens in het midden gestopt zijn want dat laatste kan best vetvelend zijn...
En nog meer stories altijd leuk maar je moet er wel genoeg tijd voor hebben en zou leuk zijn als die over paul of juidt collin omdat je daar weinig over weet en je dus veel fsntadie kan gebruiken
iig hoop dat je hiermee genoeg weet en snel verder gaat!!
Haha, Paul en zijn eeuwige enthousiasme.
1 decennium geledenSnel verder!