Voor altijd beste vrienden (alleen dan echt)
Maar waarom doen we het niet gewoon nu in plaats van naast een graf of op het vliegveld?
Waarom wacht iedereen tot het laatste moment? Omdat ze niets kunnen bedenken?
Eerst kon ik zelf ook nooit de woorden vinden. Tot ik besefte dat zelfs als het bagger is het mooi kan zijn, door de gedachte en de emotie erachter.
Ik besloot een soort van brief te schrijven aan mijn beste vriendin. Het enige probleem was dat ik hem niet per post kon versturen omdat zij in Turkije woont en ik was hem tijdelijk kwijt... wat gebruikelijk is bij mij
Het probleem met de post heb ik opgelost door het op quizlet te zetten, ik hoop dat ik anderen hiermee kan inspireren mooie dingen te zeggen of te sturen naar de mensen waarvan ze houden. en het hoeft niet lang te zijn ofzo, als het maar uit je hart komt.
Het tweede probleem heb ik opgelost door heeeeeeeeeeeeel hard te zoeken
Waarschijnlijk is mijn brief niet zo mooi en echt super slecht geschreven, maar dit is tenminste beter dan niets.
ps Omdat ik je op dit moment je echte verjaardagscadeau niet kon geven, is dit een soort van vervanging om je toch nog iets te geven. Ik weet dat het 1 dag te laat is, maar ik had hem dus zeg maar vandaag pas gevonden. Alsjeblieft Gü !
Lieve Güniz,
nee oke dit klinkt raar.
Lieve Gü,
jij bent, zoals je al weet, mij aller aller aller aller (x1000) aller beste vriendin.
Ik zou niet weten hoe ik moet zeggen hoeveel ik van je hou.
Jij bent degene die voor mij opkwam. Jij bent degene die mij al die tijd heeft
getroost wanneer ik je nodig had en naar me luisterde. Ik kan al de keren
wel gaan opnoemen voor je, maar dat is zo vaak dat het minstens 200
bladzijdes worden. Met jou heb ik in totaal het meest gelachen in mij leven.
Moet je voorstellen hoeveel lol we samen hebben. Pretparkreisjes,
schooluitjes, kamp, met mijn oma naar museums en bij haar logeren,
iedere donderdag met de bus naar zwemmen (wat echt stom was, maar
gelukkig maakte jij het leuk), mijn eerste logeerpartijtje (die uit de hand liep)
(ik ben zo blij dat jij er was ), suuuper laat opblijven, dagenlang in
vakanties bij elkaar zijn (dag en nacht), 's nachts zwemmen in de zee,
super dom, maar toch avontuurlijk alleen naar de stad op de fiets terwijl we
vet klein waren, of sleeën en per ongeluk vergeten te zeggen tegen onze
ouders waar we naartoe gingen, over de schutting klimmen omdat we het
huis niet meer inkwamen, al die spelletjes die we buiten en binnen speelden.
Het is eigenlijk teveel om op te noemen en ik heb het allemaal met jou gedaan.
Ik ben zelfs voor het eerst in mijn eentje op een vliegtuig gestapt toen ik 12
was naar Turkije, omdat ik je zo miste. En nu doe ik het nog steeds, het
liefst 2x per jaar en soms 1x als het niet mee zit. Ik blijf je bellen en jij mij, want
niets doe ik liever op een zaterdagmiddag dan het horen van hou stem.
Lachend of huilend, maakt niet uit, want zelfs als je moet huilen ben ik toch
ergens vanbinnen blij. Blij dat ik je kan troosten, dat ik ervoor je kan zijn
(leve de technologie ) net zoals jij er was en nu nog steeds bent voor mij.
Ookal wonen we honderden kilometers uit elkaar, ik ben er voor jou en jij bent
er voor mij. En wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is dat ik van je hou. Wij zijn
het voorbeeld van echte vriendschap, al 9 jaar lang voor zover ik weet. Ik kan
me geen betere vriendin voorstellen. Twee handen op 1 buik. Niets uit het oog
uit het hart! Voor ons bestaat dat gezegde niet. Ik mis je, maar dat weet je
waarschijnlijk al. En ik weet, dat we die 10 jaar met gemak gaan halen . Zoals
we al hadden gezegd voordat je verhuisde toch? Voor altijd vrienden alleen dan
echt. Niet zoals je het ene jaar zegt dat die je BFF is en het andere jaar de ander.
Bij ons is het letterlijk FOREVER.
Voor altijd vrienden, beloofd.
XFemmie
Reageer (3)
En natuurlijk lieve, kleine Vereen (:
1 decennium geledenAl kennen we elkaar inderdaad nog niet zo lang, ik hou van je! Ik ben blij dat je zo goede vrienden met Femke bent geworden waardoor we elkaar hebben leren kennen en ook vrienden zijn geworden.
Ik zie er naar uit om je weer te zien en mis je <3
xxx
Er zijn geen woorden genoeg om onze vriendschap te beschrijven..
1 decennium geledenIk kan je nooit genoeg bedanken voor alles wat je voor me heb gedaan...Voor dat je er altijd voor me was en bent, waar dan ook wanneer dan ook, voor dat je me altijd kan laten lachen zelfs wanneer ik weer eens een woede uitbarsting heb, voor dat je al deze jaren mijn non stop gekwebbel, woede uitbarstingen, chagrijnige buien, huilbuien, wisselende emoties heb moeten meemaken en nog steeds bij me bent, voor dat je me in mijn ergste depressieve tijden heb geholpen om uit mijn zware dipjes te komen, voor dat je altijd zo positief in het leven staat, voor het helpen om mij tot deze Güniz te maken (als je snapt wat ik met die zin bedoel ) in plaats van die tutjes waarmee ik eerst omging, voor nieuwe deuren in mijn leven te openen en me kennis te laten maken met creativiteit en kunst, voor het feit dat je een van de belangrijkste redenen bent dat ik schrijfster wil worden en nog VEEEEEEL MEER <3 Bedankt, bedankt en nogmaals bedankt <3 Maar zo als ik al zei, ik kan je nooit genoeg bedanken voor dit alles en nog veeeel meer wat je voor me heb gedaan. En aangezien je me heel goed kent, weet je dat ik dit niet zo maar zeg zonder dat ik het echt meen. En zo als JIJ al zei, we zijn niet zo maar van die meiden die de ene dag allemaal lieve woordjes tegen elkaar zeggen en doen alsof ze de wereld voor elkaar betekenen om vervolgens de volgende dag bij een ander meisje over elkaar roddelen. Wat ik net allemaal zei was niet om te slijmen of whatever. Het was omdat ik het meen en dit zal je niet zo snel weer van me horen dus koester dit berichtje! (want dat zal ik ook met de jouwe doen)
Wat 10 jaar Fem? 50 jaar, 60 jaar.. Tot we oude oma's zijn geworden en in een wiegstoel zitten met onze kleinkinderen om ons heen (die natuurlijk irritant gaan gillen en elkaars haren gaan trekken). Tot onze laatste dag op aarde.. Zelfs tot de dag dat we morsdood zijn en onze kleinkinderen (al helemaal opgegroeid) samen naar onze naast elkaar liggende grafstenen zullen gaan om ons even gedag te zeggen; want weet je, voor mijn geloof tenminste, zullen we zelfs dan nog steeds bij elkaar zijn omdat we dan in de hemel zullen zitten met onze geliefde KAAS in onze handen!
Je bent niet alleen mijn beste beste beste beste beste beste (en dit gaat dan zo door tot de einde van de wereld) HARTSvriendin, je bent mijn geliefde Kouru (:, je bent mijn familie, mijn zus, mijn tweeling, je bent mijn soulmate..
We are one soul in two bodies <3
En jup, FOREVER Fem, BELOOFD.
Heel erg bedankt voor dit geweldige bericht, de mooiste verjaardag cadeau die ik me kan wensen <3
Als een van de laatste dingen wil ik nog even zeggen dat het me spijt dat het me zou lang heeft geduurd om een antwoord te geven via quizlet (al had ik al op facebook antwoord gegeven), ik wou gewoon er iets heeeeel moois van maken, iets wat past bij onze vriendschap. Het is alsnog lang niet goed genoeg maar ach.. Zoals je al zei, het hoeft niet heel uitgebreid en mooi te zijn, zo lang het maar vanuit je hart komt.
En nu het aller laatste en het belangrijkste;
Ik hou van je Fem. Nu en voor altijd <3
ik heb er geen woorden voor
1 decennium geledenen zoals ik al zei (in mijn begin verhaaltje bij quizlet)
ik zie jullie echt als een voorbeeld van wat ECHTE vriendschap is
die laatste zin vind ik goed
heel veel mensen zeggen idd BFF bij elke nieuwe vriendin die ze hebben
zonder echt de betekenis te weten
het is 1 van de ergste dingen die er kan gebeuren...
de 2 echte bff's die 100derde km uit elkaar worden getrokken
ik vind het echt erg voor jullie!
maar gelukkig is jullie vriendschap er absoluut niet minder op geworden!
ik ben super blij met je fem, dat je mijn vriendin bent!!!!!
en super veel groetjes aan gu
ik mis je ook gu!
moet je nagaan ik ken je nog maar een jaartje
hoe k.u.t moet het dan wel niet zijn voor fem? (en voor gu zelf natuurlijk)
tot snel
xxx vee
ik hou van jullie!!!!!!!!