Foto bij Confession 12

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Mozzarella

    supergoed dat je het wil proberen, en lieverd plz, je hoeft echt niet jezelf uit te hongeren!

    1 decennium geleden
  • JemCarstairs

    ik hoop dat jullie steun aan elkaar hebben, maar, wat JeanneDArc ook al zei: Als je wilt afvallen, asjeblieft, doe het gezond!

    1 decennium geleden
  • IsItHiOrHey

    Ik weet dat het niet goed is, maar ik heb of had t ook allemaal: anorexia/bulimia/ednos, depressie, automulitatie, depressie... They aren't good things, but what if they make you FEEL better?

    1 decennium geleden
  • lauraxxxluna

    Ik hoop echt dat jullie je aan elkaar kunneb optrekken! Dat jullie elkaar kunnen steunen en je zo weer beter kan voelen!!
    X

    1 decennium geleden
  • Rawiyah

    Als je wilt afvallen, astjebliefd, doe het gezond. Minder/geen koekjes and stuff, en meer fruit enzo.
    Spreek samen met je vriendin een doel af, die niet te hoog ligt, dus niet 20 kg. Als je op dat gewicht bent, MOET je stoppen. Je moet zorgen dat je vriendin ook niet doorgaat. Zo hou je het in de hand. Astjeblieft, probeer het....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen