Foto bij Als niemand om je geeft..

Dit verhaal gaat over een meisje dat voor 3 weken alleen achter gelaten word door haar ouder en haar twee zussen.
Ze moet haar verjaardag alleen vieren én krijgt maar €300,- euro om die drie weken te overleven..

Hoe houdt ze dat vol?
Hier is part 1..

Er was eens een meisje, genaamd Kiara. Ze was altijd bezig met iets, maar eigenlijk deed ze niets. Ze danste in het rond op de maat van de muziek maar niemand zag wat ze deed. Niemand had oog voor haar altijd waren het haar zussen die alle aandacht kregen want de een was net gescheiden maar was zwanger en de andere zus kon niet goed communiceren met anderen en had vaak genoeg ruzie..
Tot op een dag Kiara thuis kwam van school, ze was na schooltijd in het centrum geweest en had een nieuwe paarse rok gekocht. Ze vond ‘m geweldig maar toen ze haar rok thuis wou laten zien was er niemand thuis er zat een briefje op de eettafel en er stond het volgende op geschreven;

[i]‘Kiara we kunnen het niet meer aan en zijn even weg,
We zijn op de 30e van de tiende maand terug.
Je kan niet mee want jij hebt school, we hebben nog op je gewacht maar ons vliegtuig vertrekt zo.
Onze mobieltjes zijn voorlopig uit want het duurt 10 uur vliegen voordat we aangekomen zijn.
Sorry dat we je verjaardag missen je geld [€300,-] en een cadeautje liggen onder je moeder en mijn bed.
NIET openmaken voor je verjaardag hé!
[/i]
Xjes, je vader.
& natuurlijk mama, Linda en Jolanthe.
ps; er ligt geld in de envelop in de vitrine dit is ook 300 euro voor eten en benodigheden.’


Daar zat ik dan op de keukenstoel met het briefje in mijn handen en al ik dacht was; Pokkenzooi!
€300,- voor mijn verjaardag?! Was dat het geen liefde geen taart alleen 300 euro en [vast] een dom cadeautje?! Nouja.. en nu?

Reageer (2)

  • STARLET

    Ö.ö
    Ik vind dat niet aardig van haar ouders.

    1 decennium geleden
  • MissisFraser

    Heej ga je nog verdR? ik vind het zielig voor haar!!

    Liefs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen