Degree 22 - Hayden Miller
Yowww 15 kudo's bereikt!!!
NICEEEEEEE
Iemand trouwens geniale tips voor examenstunts of mega Hippie-achtige kleding ideeën?? Ik heb aankomende dinsdag laatste lesdag (maandag ook gala (pam pam paahhhmm)). Met laatste lesdag halen we examenstunts uit en komen we niet bij de lessen opdraven ...Standaard op onze school.. Maar wel in een thema en dat is dit jaar: Proud to be Fout.. dus ja.. Ik en wat vrienden gaan erg hippie . Cool??
NICEEEEEEE
Iemand trouwens geniale tips voor examenstunts of mega Hippie-achtige kleding ideeën?? Ik heb aankomende dinsdag laatste lesdag (maandag ook gala (pam pam paahhhmm)). Met laatste lesdag halen we examenstunts uit en komen we niet bij de lessen opdraven ...Standaard op onze school.. Maar wel in een thema en dat is dit jaar: Proud to be Fout.. dus ja.. Ik en wat vrienden gaan erg hippie . Cool??
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
YOUVE BUILT YOUR WALLS SO HIGH THAT NO ONE COULD CLIMB THEM BUT IM GONNA TRY WOULD YOU LET ME SEE BENEATH YOUR BEAUTIFUL
8 jaar geledenblontdnerdje wow wat kan ik me in jou verhaal herkennen. Ik heb ook altijd een masker op, ik ben het zonnetje van de klas en alles is leuk en vrolijk. Maar nee dat is niet zo, my life isn't all rainbows and unicorns, it is difficult and sometimes I have to erupt but that fails. With my smiling face I can deceive everyone.
1 decennium geledenEn nu stel ik me kwetsbaar op. Maar het is allemaal echt niet geweldig en net op school was het zo kut, ik vroeg iets omdat Remmelt iets vroeg en daar werd ik door verward maar ik vroeg dus iets en IE-DER-EEN zei: Evaa! zelfs de lerares deed gemeen. En ik wou weg rennen en roepen: Ik haat jullie flikker op kutkinderen! Maar dat deed ik niet dus ik was maar stil aan het huilen..
En dit zeg ik niet om zielig te doen maar om even mijn verhaal kwijt te kunnen
Love you en dit verhaal!
xx
Hayden moet alles eruit gooien en dan gaat ze huilen en omhelst Harry haar en dan kijken ze naar elkaar en zoenen ze en maakt Harry het uit met Barbie no. 2 en word Barbie no. 1 ontslagen en trouwen ze en krijgen ze kindjes en happy end.
1 decennium geledenM'n hond stinkt uit z'n bek
1 decennium geledenOmg Harry maak et uit en da uw vriendinnetje barbie meepakt
1 decennium geledenSnel verder please!