|O48| ??-??-????
Zo en nog een extra hoofdstuk omdat... Na ja omdat het kan. ;P
De twee kanten van Hannah, oewoeh... Wat een mysterie en raadsels alweer, alhoewel de puzzelstukjes steeds duidelijker worden en Destiny's rol in het verhaal en de Christine Case.
Heel erg bedankt voor reacties poepjes!
De twee kanten van Hannah, oewoeh... Wat een mysterie en raadsels alweer, alhoewel de puzzelstukjes steeds duidelijker worden en Destiny's rol in het verhaal en de Christine Case.
Heel erg bedankt voor reacties poepjes!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Ik heb dit verhaal in 1 keer uitgelezen en man.... dit is goed!
1 decennium geledenJe schrijfstijl is fantastisch, de verhaallijn is gruwelijk uitstekend en de manier waarop je het verwoord... bangelijk goed! Serieus, dit verhaal kan uitgegeven worden in een boek!
Ik kan niet wachten tot de volgende hoofdstukken!
Oh je was al verdergegaan, eheh >.<
1 decennium geledenMaar dit verhaal is zooo awesome! ;o
Echt als een professioneel boek... Misschien kan je iets doen met schrijven...?
Dan zou ik het in ieder geval lezen, heheh.... -slijm slijm slijm blabla-
Nou ja gewoon goed bezig en keep it going!
Enge...Enge...Slender Doktet, ojp wat een kaulpleugenaar os die moeder en watis destiny poepiggg jeeeeeeh, arm chickie... die latste zin is kappt creep...
1 decennium geleden