Foto bij tweet TWENTY-THREE

Het spijt me echt heel erg dat ik een lange tijd geen stukjes heb geactiveerd en het spijt me dat ik niet goed ben in Engels. -ik kom zeker ook heel ver met de hele tijd 'het spijt me' zeggen.- maar vanaf nu zal ik alleen in het Nederlands schrijven zodat jullie het hopelijk nog iets van het verhaal snappen. Soms zou ik willen dat ik elke dag een stukje kon plaatsen en net zo goed zou zijn als de echte schrijfster van dit verhaal. Maar alsjeblieft verwijder jullie abo niet.
Xx

Niall Horan pov.
"Ik heb een plan. Luister, we gaan een geluidopname maken van ons en schuiven die onder de deur van haar hotelkamer. Als we geluk hebben herkent ze ons."" Fantastisch plan Niall. Maar wat heeft dat voor nut? We kunnen ook gewoon voor de deur staan en kloppen en heel hard 'SURPRISE' roepen." Zei Harry. 'Ja klopt maar het is gewoon anders." Zei ik een beetje teleurgesteld. "Ja dat is ook waar. We doen gewoon die geluidopname en dan wil ik wel haar gezicht zien." Oke, hij doet mee dus dat is dan geregeld. "Maar waar zetten we die geluidopname op dan? Op een CD of een mp3 speler?"" Maakt me niet veel uit. We hebben toch bakken met geld.""we doen gewoon een CD." Ja is goed. Maar doen we dat dan wel zometeen want ik heb echt vreselijke honger." En meteen nadat ik dat zei maakte mijn buik een raar geluid waardoor we allebei even grinnikte. "Dit buikje vraagt om Nando's.""haha oké kom laten we gaan en daar verzinnen we wel wat we gaan zeggen." En met dat idee liepen we naar Harry's auto. 10 minuten later waren we aangekomen en Harry parkeerde zijn auto. Samen liepen we naar binnen en zochten een plekje. "En wie gaat er nu bestellen?" Zei Harry. "Ik ga wel maar wat wil je hebben?""Doe maar hetzelfde wat jij ook neemt." Ik sloot achteraan in de rij en niet veel later was het mijn beurt. Ik beselde en wachtte even tot mijn bestelling kwam. Ik betaalde en liep met al het eten weer terug naar de tafel waar Harry zat. Er zat een meisje bij hem en ze waren druk in gesprek. Ik liep verder en ik kon mijn ogen niet geloven. Dat is dat meisje waar we vandaag een CD zouden bezorgen. Ik liep verder en het meisje keek op. Ik schoof aan en het meisje keek een beetje zenuwachtig. "Niall. Dit is Fleur. Fleur dit is-"" Niall. Ik ken jullie wel hoor." Zei ze een beetje verlegen. Ze wilde mijn hand schudden maar ik trok haar in een knuffel. Achter haar rug gebaarde ik Harry dat dit het meisje was. Hij knikte en ik liet Fleur los. Ze had een grote glimlach op haar gezicht. "Wil je anders met ons mee eten?" Nee sorry. Ik bedoel ik wil heel graag maar ik moet weer terug naar mijn 2 vrienden. Ik bedoel. Niet dat zij het erg zouden vinden dat ik weg ben maar straks-"" Oké we begrijpen het al. We zien je nog wel een keer." Zei Harry met een glimlach. Ik schoof weer op zodat Fleur er langs kon. Ze draaide zich om zwaaide nog even en liep toen de zaak uit. "Ze is echt knap." Begon Harry. "Ja ben ik het helemaal mee eens. En ze was gelukkig ook niet zo'n gestoorde fan. Ik vind het niet erg hoor maar ik wil wel mijn gehoor houden nadat ze in me oor hebben heschreeuwd hoe veel ze van me houden." En we lachte allebei. We pakte alles uit en begonnen uitgebreid te eten.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen