Foto bij Dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • AnneRiempje

    Nee! Waarom is ie nu al gedaan (huil)
    Maar ben echt totaly in (H) met je story is echt geweldig (H) was echt beste story ooit (H) (H) (H)

    8 jaar geleden
  • Rhovaneth

    Super mooi verhaal!!! I loved it!! (H)_O_(hoera)(yeah)(flower)(Y)

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Oke, ik had hem gisteren al uit maar ik wilde nog even reageren.
    IK VOND DIT VERHAAL FANTSTISCH. Daknjedankjewel voor het schrijven van zo'n geweldig verhaal.

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Tijd voor mijn fangirl-momentje; daana beloof ik serieuzer te zijn. Maar eerst... NIEUWE STORIES *yeeeey!* PERCIVER! * yeeeey* DE TWEELING KOMT ER IN VOOR *driedubbele yeeey* :9~ En een nieuw hoofdstuk waar Wesley zijn tijd opeist? Ik kan de aantal yeey's die ik nodig heb om mijn enthousiasme daar over uit te drukken, niet eens in dit document krijgen. Al zou ik het natuurlijk nog geweldiger vinden moest je een éxtra story over hem beginnen.. is dat geen ideetje? (:
    Maar goed, ik heb dus al een abo genomen op je percivers en ik ga je OP ook zeker bekijken, al moet ik wel voorspellen dat het nog even gaat duren, aangezien ik de komende weken nauwelijks thuis ga zijn.Maar de tijd dat ik wel thuis ben, wil ik natuurlijk graag aan het lezen van jouw verhalen wijden. Weet je trouwens dat jij de enige schrijfster bent van wie ik nog verhalen lees? Vroeger las ik veel meer Q-verhalen, maar de laatste tijd vind ik niet veel meer van mijn gading en als ik wel iets vind wordt er niet meer aan geschreven. Dus als jij er niet was, zou ik eigenlijk niet veel meer te zoeken hebben op Q. Toont dat niet aan hoe goed je bent? (: Ik vind je echt een geweldige schrijfster en er zullen altijd wel verbeteringspunten zijn, eerlijk gezegd kan ik er nu helemaal geen bedenken. Dus eigenlijk kan ik alleen zeggen: ga zo door! Ik supporter voor je!

    1 decennium geleden
  • SPECS

    I am so gonna mis this.:c *sight*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen