Foto bij Dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Theodora

    Echt waar hoor, jij bent een van de meest waardige schrijvers hier op Q en ik hoop dat je SotY mag winnen, want je hebt gewoon een leuke schrijfstijl en weet altijd verrassend uit de hoek te komen.
    Je mag ons dan wel bedanken voor de leuke reacties, en het blijven lezen maar dat heb je ons gewoon zo makkelijk gemaakt. Ik wilde gewoon altijd verder lezen en er gebeurde altijd wel iets in een hoofdstuk waarover ik mijn zegje wilde doen, al bestond dat zegje dan inderdaad meestal uit gefangirl (ja, nu is het ook een zelfstandig naamwoord).
    Het spreek voor zich dat ik al meteen een abo heb genomen op je nieuwe Percivers, want ik twijfel er geen moment aan dat je ook die zo leuk en spannend zult weten te maken. En ik neem ook zeker eens een kijkje bij je OP verhaal.
    Het is met een beetje pijn in het hart dat ik afscheid neem van deze story, want je hebt me zoveel hoofdstukken weten te boeien. Liever had ik gehad dat hij nog wat door ging, maar hoewel het einde er een beetje in een versnelling kwam heb je het heel mooi afgerond en daarvoor wil ik jou bedanken.
    Anyhow, ik ga hier een einde aan breien want ik zie jou gewoon in het Perciver Topic :Y)

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    Tuurlijk ga ik je Percivers lezen, Square! En mss die OP ook wel als ik me sierlijk verveel... wie weet ;)
    *hugs back*

    1 decennium geleden
  • Chandler

    Het eerste wat ik dacht was: 'Wow, al een jaar?'. Natuurlijk ga ik abo's nemen op je nieuwe verhaal, maar toch heel erg bedankt voor dit geweldige verhaal!

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    Nooh, nu is het echt afgelopen D':
    Het was echt geweldig, zoals al je verhalen, ofcourse (:
    En eigenlijk moeten we ook je ouders even bedanken omdat ze een kind met zoveel schrijftalent op de wereld gezet hebben^^
    Maar alle koekjes/chocoladetaart/knuffels/etc. neem ik met plezier in ontvangst :Y)

    1 decennium geleden
  • Muldwych

    Awww, jij bedankt voor dit geweldige verhaal, ik ga het missen maar je hebt al een nieuw dus ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen