04 0
"That's why I come here every year.."
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
oke, dit is het meest originele achtergrond van Justin. Wauw. no words, echt mooi en goed geschreven..
1 decennium geledenit was perfect
1 decennium geledenHet concert was hememaal geweldig!! Omg ik was zo blij! Ik zat echt dichtbij! Dat kaugum kouwen vond ik ook echt raar! Maar het was nog steeds helemaal geweldig! Xx
1 decennium geledenHet concert was.. Wauw. Ik ben nu echt sad omdat jet voorbij is, bah bah, wat wil ik graag terug!
1 decennium geledenAwh. Ik vond concert helemaal geweldig en ja viel ook bijna flauw. Alleen omdat de ooh zo aardige fans mij tegen de bewakers aanduwde en de bewakers me weer terug duwde waardoor ik letterlijk geplet werd. Dus ik helemaal gillen dat ik dood ga en niemand die er wat om geeft. En mijn vriendin helemaal panisch achter me mijn naam roepen en proberen mij er weg te trekken wat niet lukte. En dat was nog niet eens binnen...
1 decennium geledenIk snap niet waarom iedereen zit te haten op die OLLG. Ik vond haar beter dan Shadee want omg dat kind haat ik. Ze zat naast me met dat concert toen en maak geen woorden meer aan haar vuil...