Foto bij tweet TWENTY-TWO

Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd. Ik wil even zeggen dat ik niet elke dag een stukje kan activeren. Dat hebben jullie vast wel gemerkt. Een goede vriendin van mijn moeder is vorige week overleden en ik voel me daardoor nogal down.. Als er mensen zijn die dit lezen en nogal veel schelden wil ik jullie iets duidelijk maken.:
Kanker is geen scheldwoord. Het is een ziekte. En ik weet niet of je ermee scheld maar ik accepteer het niet. Je bent gewoon zielig als je met kanker gaat lopen schelden. Verplaats je is in de voeten van een persoon met kanker ziekte. Hoe zou je je voelen als er dan nog iemand naar jou scheld met kanker? Zou je dat als een grap op pikken?.. Oke dan. Ik heb hier nog een hoofdstukje en ik kan jullie niet zeggen wanneer het volgende deel komt. Sorry daarvoor.... xxxxx Tlove1D

Niall Horan pov.
Harry en ik zaten in de bioscoop. We konden niet echt iets verzinnen om te doen. De film is ook niet interessant. "Harry, I'm going outside. The film is boring..." Fluisterde ik in Harry's oor die helemaal in de film is op gegaan. Hij knikt een beetje afwezig. Ik sta op met de grote zak popcorn in mijn handen. Ik vroeg om een kleine zak popcorn en ze geven mij een zak die genoeg is voor 20 mensen. Eigenlijk wel logisch, ik ben een vreetzak. maar toch... Ik probeer de zak vast te houden maar die glijd uit mijn handen en valt onderste boven over het hoofd van een middel jarige man. Ik schat hem rond de 30. De man trekt de zak popcorn (die ondertussen leeg is) van zijn hoofd en zelfs in het donker zie ik dat hij rood van woede is. Ik loop snel de zaal uit en barst daarna in lachen uit. Ik ben echt loner. Sta ik hier in me eentje me vreselijk lach te lachen. Nadat ik ben uitgelachen doe ik mijn zonnebril op en trek mijn capuchon over mijn hoofd. Ik heb ook altijd truien of vesten met een capuchon. Best handig eigenlijk. Terwijl ik buiten wat rondloop check ik mijn twitter op mijn mobiel. Af en toe zie ik nog een paar flitsen van camera´s. Tuurlijk.. De paparazzi heeft me weer herkend. Ik zoek de twitter van dat ene meisje op. Dat meisje die naar Londen kwam en zomaar haar hotelnummer tweette. Niet heel slim van haar maar dit keer heb ik er vrede mee. Nu kan ik haar opzoeken. Ik zie dat ze een nieuwe tweet heeft. Ik lees het bericht echt kijk naar de foto waarna ik in de lach schiet. Hoe komt iemand aan het idee om een bewakingscamera in te smeren met chocopasta. Als ik opkijk zie ik dat ik weer in de bioscoop hal sta. Hoe ben ik hier terecht gekomen? Ach ja... het zal wel. Ik weet tenminste waar ik ben. De deuren van de bioscoopzaal gaan open en de mensen stromen er langzaam uit. Even later zie ik Harry naar buiten komen. "And? How was the film?"" I was fall asleep because it was too fun." We lachten even. We liepen samen naar huis en daar aangekomen was het doodstil. "Nobody is home..." zei Harry. "Booorrriiiiiiiiiinngg..." riep ik door het huis. "Shall we go to that girl of twitter? I wanna surpise her.""Maybe she isn't home." Antwoordde Harry. "I have a plan. Listen.....

Reageer (1)

  • nuzzlenarry

    Oeehhh :3
    Misschien moet je ze gwn nederlands laten praten..
    JUST A TIP.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen