Tweet TWENTY
Nadat Vincent netjes de hotelkamer heeft verlaten en op de gang is gaan wachten zodat Melissa en ik ons konden omkleden, hebben Melissa en ik lang de tijd genomen om ons klaar te maken. We waren nu klaar om de bewoonde wereld in te lopen. Oftewel, de lobby. Ik had nog snel mijn tas gepakt en had daar de spullen in gedaan die we misschien buiten nodig hadden zoals portemonnee, toegangskaart van onze hotelkamer enz. Ik deed de deur van het appartementje open en trof daar Vincent aan die verveeld op de grond heen en weer zat te wiebelen met zijn benen. "Zo, jij zit er ook levendig bij." Zei Melissa toen ze Vincent zag zitten. "Nou, kom op dan. We gaan die matras halen. En wees een beetje op je hoeden Vincent." Vincent stond op en we liepen met z'n drieën nadat ik de deur van de hotelkamer had gesloten, naar de lift toe. "Dus nog één keer het plan doornemen. Fleuren ik gaan de vrouw bij de balie aflijden en jij gaat daar om de hoek een matras jatten?" Vroeg Melissa aan Vincent. "Wat je zegt!" Zegt Vincent. Nadat we de lift zijn uitgestapt lopen Melissa en ik gelijk naar de vrouw bij de balie. Melissa is in een paar seconde al een gesprek begonnen met de vrouw achter de balie. Ik sta er een beetje bij. Ik luister niet echt naar wat ze zeggen. Ik zie Vincent een beetje rondlopen in de lobby als ik opeens een camera zie hangen. Zonder enige twijfel loop ik naar Vincent. "Heey. Volgens mij hebben we geen rekening gehouden met camera's." Zeg ik terwijl ik de lobby rondkijk om te zien of er nog meer camera's zijn. Dat is niet het geval. "Rustig maar. Er is 1 camera hier en die kan niets zien wat er om de hoek gebeurd." Oke dan.. niks om me zorgen over te maken. Ik loop weer terug naar de balie en doe net alsof ik al de hele tijd heb meegeluisterd. Waar de hell hebben ze het over? "Nee mevrouw. Ik kan u verzekeren dat we geen mensen hebben gezien die sokken stelen." Zegt de vrouw achter de balie. "Maar ik ben nu heel serieus. Ik ben mijn groen met geel gestreepte sokken kwijt. En ik ben er zeker van dat ze zijn gestolen." Hoor ik Melissa daarop antwoorden. Terwijl zei vefder discusieren over waat ze het dan wel niet allemaal over hebbem, gluur ik naar Vincent die onopgemerkt steeds iets verder loopt. Als hij net de hoek om is hoor ik Melissa "IK ZEG VERDOMME DAT IK EEN ANDER DEKBED WIL!!" schreeuwen. Ik moet er even om grinniken. Ze is echt een talent in mensen afleiden. Ze praten weer gewoon door alsof er niks is gebeurd en ondertussen zie ik Vincent een matras meezmokkelen naar de lift. Ik vraag me af of er geen camera's zijn in de lift... HOO!!! WACHT IS EFFE!!! Een camera in de lift!?!?!
Reageer (2)
Haha bedankt. En sorry voor de spelfouten. Ik had het geschreven op me mobiel...
1 decennium geledenHaha, lololol
1 decennium geledenVind dat je het nu al super verder schrijft!
Nu kan ik gewoon mijn eigen verhaal verder volgen!
Echt super
p.s. er staan best wel veel spel fouten in.