27. Niall
Iemand drukte een kus op mijn gezicht en ik deed mijn ogen open. Ik zag Febe voor me staan en ik trok haar bij me op bed.
Ik begon haar te kriebel omdat ik weet dat ze daar niet tegen kan. “Niall, niet doen! Ik kan daar niet tegen”, riep ze en ik begon te lachen.
Ze trok haar los en liep het bed uit. “Nee prinsesje, kom terug”, zei ik, maar ze bleef daar staan.
“Je moet dat maar niet doen”, zegt ze tegen me en kijkt met een fake boos gezicht naar me. Ik stond recht en liep naar haar toe.
Ze knuffelde me en zei tegen me : ”Niall, I love you.” Ik antwoorde: “I love you too Febe”, en zei dat ik me ging gaan douchen.
Ik kleedde me uit en douchte me snel. Na een paar minuten was ik klaar en deed verse kleren aan.
Ik liep mijn kamer uit, naar mijn liefje. Ze zat samen met Louis in de zetel en ik vroeg hun of ze iets wouden eten?
Ze zeiden dat het goed was en namen wat te eten uit de kast.
We aten alle 3 wat en als we klaar waren, zei Louis dat hij de krant uit de brievenbus ging halen.
Mijn liefje kwam op mijn schoot zitten en ik legde mijn armen rond haar heen.
Na een paar minuten kwam Louis terug binnen en zei: “Euhm Niall je staat op de voorpagina.”
“WAT?” riepen mijn liefje en ik allebei tegelijk.
Ik nam direct de krant uit zijn handen en las de titel luidop : “Niall Horan van One Direction al kussend samen met een meisje gezien in Londen.”
Ik voelde Febe op mijn schoot verstijven van de angst en ik nam haar vast.
“Hey, rustig Febe. Het is niet omdat iedereen het weet, dat er iets gaat veranderen. Oké je gaat misschien wel herkend worden op straat, maar dat komt wel goed”, zei ik tegen haar. “Maar de fans zullen mij haten”, zei ze.
“Febe, onze liefjes zullen altijd haat krijgen. Dat is omdat we beroemd zijn. Maar ik zal altijd van je houden”, zei ik en kuste haar.
Liam was de woonkamer ook binnen gekomen en vroeg wat er was? Ik gaf hem de krant en hij begon te lezen.
Hij gooide de krant terug op tafel en zei tegen Febe: “Febe, trek je niet aan dat je op straat zal herkent worden en allemaal paparazzi rond je heen zal hebben. Na een tijdje zal je dat wel gewoon worden zoals bij ons.”
Ze kroop in mijn armen en vroeg me of we even gingen in het park wandelen?
Ik zei dat het goed was en ik haalde ons jassen. We zeiden nog gedag tegen Liam en Louis en liepen naar buiten.
We liepen hand in hand door het park en we gingen op een bankje zitten. Het was herfst en het was al koud aan het worden.
Ze legde haar hoofd op mijn schouder en zo bleven we even zitten. Opeens stond ze recht en trok me ook recht.
“Wat ga je doen?” vroeg ik. “In het water springen”, antwoordde ze. Ik begon te lachen en vroeg haar: “Dat kan je toch niet echt menen hé?”
“Jawel tuurlijk”, zei ze. Ik tilde haar op en bracht haar weg van het water.
Ik was bang dat ze er echt in ging springen, want ze was er toe instaat.
“Je gaat niet in dat water springen, prinsesje. Het is herfst, weet je niet hoe koud het water is?” “Awww Niall je bent zo lief.” Zei ze en kuste me.
Er zijn nog geen reacties.