• Toestemming wedstrijd
    Hallo,

    je hebt toestemming om met je schrijfwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    groetjes Amused.




    Juryleden:
    Holmes
    PrayForYou
    Glasgow
    Fantasy

    Heel erg bedankt juryleden! Zonder jullie had ik het NIET gered!!

    Hé lieve schrijvers!
    Ten eerste wil ik jullie heel erg bedanken voor jullie geduld en voor het meedoen en mee BLIJVEN doen! maar nu kan ik toch echt zeggen dat de wedstrijd is AFGELOPEN!
    De scorekaarten zal ik zoals gewoonlijk op verzoek opsturen!
    Hieronder jullie punten en de plek waarop jullie zijn geëindigd!
    En het was spannend hoor!
    De verschillen zijn héél erg klein!!

    En dan nu is het tijd voor de bekendmaking van de Winnaar!

    1st place met 35 punten: Knoxville!

    2nd place met 34 punten: Privacy!
    3rd place met 33,5 punten: Bronte!






    Thanks for joining. Jullie hebben het allemaal geweldig gedaan!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 22:14 ]


    What’s your existence measured by?

    Haaai. Ik wil opzich wel mee doen, maar wat is precies de bedoeling ? :$ Ik heb nog nooit meegedaan aan een schrijfwedstrijd... schaamt zich


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik wil wel jury zijn.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Ik wil jury zijn :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik bied me aan om jury te zijn ^^

    Hel schreef:
    ik bied me aan om jury te zijn ^^


    Ik zet je even op reserve :) aangezien ik nog niet weet hoeveel mensen er mee zullen doen.


    What’s your existence measured by?

    even een abo nemen :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fantasy schreef:
    (...)

    Ik zet je even op reserve :) aangezien ik nog niet weet hoeveel mensen er mee zullen doen.


    Met drie mensen heb je op zich een goede jury hoor ;)
    mag mij dan wel weer weghalen ^^

    Hel schreef:
    (...)

    Met drie mensen heb je op zich een goede jury hoor ;)
    mag mij dan wel weer weghalen ^^


    Oké is goed, dankjewel voor het willen meehelpen!


    What’s your existence measured by?

    Ik wil wel meedoen hoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kan er alvast een opdracht komen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sacrificed schreef:
    Kan er alvast een opdracht komen?


    Ik weet alleen niet wanneer ik dan de inleverdatum moet doen, aangezien er nog maar 2 deelnemers zijn.


    What’s your existence measured by?

    Ik wil meedoennnn ;3


    Me so good.

    Ik wil wel meedoen, ik heb alleen nog nooit eerder megedaan aan eeni schrijf wedstrijd dus weer de bedoeling niet helemaal, maar ja voor alles is er een eerste keer....


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik wil wel mee doen, maar ik zit met een week blok en dan twee weken examens.
    & Succes aan iedereen.


    Forlife.

    PrayForYou schreef:
    Ik wil wel meedoen, ik heb alleen nog nooit eerder megedaan aan eeni schrijf wedstrijd dus weer de bedoeling niet helemaal, maar ja voor alles is er een eerste keer....


    Er is nog iemand die voor de eerste keer meedoet, dus je bent niet alleen :)
    Als ik de opdracht straks bekend maak en het is je toch niet helemaal duidelijk wat je moet doen, kan je natuurlijk altijd een berichtje sturen!


    What’s your existence measured by?