• Hoi, ik verveelde me, dus ik ging maar wat rond kijken naar bewerkingsprograma's. nou ben ik er achter gekomen dat ik foto's zo kan bewerken dat je maar een gedeelte in kleur hebt en de rest zwart-wit. dus als er iemand is die zo'n foto wilt, plaats hem hier, zeg wat in kleur moet blijven en ik maak het voor je.

    een klein voorbeeltje:


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Kun je ook meerdere dingen in kleur laten? (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    cool! nee dankje, dat kan ik zelf ook ._.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    ik wil dit!! wil je deze foto voor me doen:

    en dan de haren de eigen kleur en het flesje bier xD en de energy xD en haar armband

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 15:23 ]


    Where words fail, music speaks

    xBrownie schreef:
    Kun je ook meerdere dingen in kleur laten? (:


    Ja hoor, maar bij die ene foto is het mooier als alleen het haar in kleur is.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Protective schreef:
    (...)

    Ja hoor, maar bij die ene foto is het mooier als alleen het haar in kleur is.


    Ah, okee. Wil je dan kijken of het mooi is om bij deze foto alleen de shirtjes in kleur te laten? (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Kei leuk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    met welk programma doe je dat?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Native schreef:
    met welk programma doe je dat?


    Ik doe het gewoon met picnik, maar er zijn vast ook wel andere programma's voor/


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Protective schreef:
    (...)

    Ik doe het gewoon met picnik, maar er zijn vast ook wel andere programma's voor/

    hmmm, moet ik toch ook eens bekijken, ik wil dat al lang kunnen :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Protective schreef:
    (...)

    Ik doe het gewoon met picnik, maar er zijn vast ook wel andere programma's voor/


    Uh? Kun je dat ook met picnik? leuk =D


    Aan niets denken is ook denken.