• Zal ik mijn gedichten bundelen en opsturen naar een uitgever?
    Ik zit al heel lang met dit idee omdat ik best vaak dicht en ik het leuk vind om te doen. Alleen weet ik niet of mijn gedichten daar goed genoeg voor zijn enzo
    Ik wil de 75 beste bundelen en opsturen, maar naar waar?
    zal ik het doen?
    Zijn mijn gedichten daar goed genoeg voor?
    Hoeveel zal ik er opsturen
    Vinden jullie het een goed idee?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het een goed idee. Je kunt het altijd proberen!
    En de kans is groot dat de eerste uitgever ze niet aanneemt, dat is bij vrijwel iedereen zo. Dus geef niet na één uitgever op, maar probeer er een aantal. En luister naar eventuele tips die ze geven.

    Succes!


    Felix

    Je kan het toch gewoon proberen?
    Je hebt niks te verliezen. :P

    Ik vind het een goed idee. Ik heb ook een eige gedichtenboekje. En ik kon iemand die het gratis deed. Maar dat doet hij niet voor vreemden ;D Alleen omdat hij mij kon en hij vond mijn gedichten heel mooi. Daarom deed hij het gratis voor mij n.n

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 11:54 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben heel onzeker over mijn gedichten
    Volgens mij zijn ze echt prut


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sacrificed schreef:
    Ik ben heel onzeker over mijn gedichten
    Volgens mij zijn ze echt prut

    Ik zie dat je echt nog een beginner bent. Oefen veel met het schrijven van gedichten. En zo word je iedere dag een beetje beter in gedichten maken ;D

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 11:57 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sacrificed schreef:
    Ik ben heel onzeker over mijn gedichten
    Volgens mij zijn ze echt prut


    Sorry, maar ik denk dat als jij je gedichten echt prut zou vinden, je er ook niet over zou denken ze te bundelen en op te sturen.:W


    everything, in time