• hallo iedereen, ik zit met een probleem:

ik ben 10 jaartjes jong en ik ben verliefd. ik hoor je al denken: hoe schattig
    maar ik denk toch dat ik nog te jong ben, wat denken jullie?

All I wanna do is lose control

Zolang jullie geen dingen doen die niet echt gepast zijn voor jullie leeftijd is het schattig (:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Je bent jong, das waar, maar jouw titel zegt het eigenlijk al:
    Liefde heeft geen leeftijd.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Pyro schreef:
    Zolang jullie geen dingen doen die niet echt gepast zijn voor jullie leeftijd is het schattig (:

They fell in love, didn't they?

Pyro schreef:

<3

Waarom?
    Ik was 7 (maar dat is nog niet echt echte liefde want dan besef je het nog niet en nu wel)
    Zolang je maar geen dingen doet die niet echt gepast is voor jouw leeftijd

Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

Hahaa, je hebt helemaal gelijk. Dat ís ook schattig. En je hebt ook gelijk dat liefde geen leeftijd kent, dus ga ervoor, zou ik zeggen :'D

Have you ever been alone in a crowded room?

als ge 100 zijt xp

Ik denk dat je te jong bent.
    Maar kijk, er is een verschil tussen kalverliefde en de meer volwassener vorm van liefde. Zo zie ik verliefdheid anders dan jij (which is a good thing) aangezien ik een paar jaar ouder ben.
    So.. op jouw leeftijd is kalverliefde een veilige optie :Y).

No growth of the heart is ever a waste

Pyro schreef:

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

10 jaar is inderdaad erg jong en volgens mij is het echt geen echte liefde. (': Maa zoals anderen al zeggen: Doe geen rare dingen die ongepast zijn voor je leeftijd.

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

Pyro schreef:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Kan best (:

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Mummelwummel schreef:
    Je bent jong, das waar, maar jouw titel zegt het eigenlijk al:
    Liefde heeft geen leeftijd.

Save me from myself.

Je kan best nu al verliefd zijn. Daar is helemaal niks mis mee. Hoe hard dit misschien zal aankomen, de liefde die je nu voelt zal niet voor altijd zijn omdat je daar idd te jong voor bent. Nu zit je nog in je kalverliefde en daar is helemaal niks mis mee, geniet er van en doe zeker geen dingen dat ik op die leeftijd niet zou doen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Je kunt verliefd zijn ja ;) Maar ga er niet vanuit dat het voor eeuwig is. Je bent zo jong, er kan vanalles veranderen. Gewoon lekker genieten :)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.