• Ja, al mn tekeningen zijn gejat! ):
    Ik had er stuk of 15. & ze waren heel mooi.
    Niet egoïstisch bedoelt, maar ik was er best trots op. Ik verspilde tijd&moeite voor die dingen. Voor 1 had ik er zelfs 7 uur voor gewerkt! (!!!!!!)
    Maaroke, ik zal het eens uitleggen.
    Ik had een tekening gemaakt voor een vriendin. Ik nam gelijk al mn tekeningen mee. Ik gaf meteen de eerste uur mn tekening aan haar, in de les. &daarna 2e uur, had ik door dat ik ze allemaal kwijt was! Ik ben naar de vorige lokaal geweest, en ik zag ze nergens. Er was ook geen andere klas. Dus iemand uit mýn klas heeft ze gejat ):
    Ik baal er écht van.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 16:50 ]

    Kan iemand ze niet naar de gevonden voorwerpen hebben gebracht? Of ze per ongeluk meegenomen?
    Vraag het eens aan de leraar en de conciërge, en als je dan niets vindt aan de hele klas. Ik hoop dat je ze nog terug kunt vinden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Kan iemand ze niet naar de gevonden voorwerpen hebben gebracht? Of ze per ongeluk meegenomen?
    Vraag het eens aan de leraar en de conciërge, en als je dan niets vindt aan de hele klas. Ik hoop dat je ze nog terug kunt vinden. (:

    Ik ben naar de conciërge geweest, en mn leraar of hij ze heeft gevonden, maar nee. jammer genoeg niett.

    Dat vind ik echt heel rot voor je. Ik zou ook echt radeloos zijn als ze mijn dummy (tekenboekje) jatten. Stond je naam er niet op? Ik hoop dat je ze snel terugkrijgt.


    Alis volat propriis

    Och, wat erg! Ik zou gewoon aan de klas vragen wie hem mee heeft genomen, want dit kan natuurlijk niet. Ik hoop dat je ze snel terug vind!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    @Eudaimonia joa. mijn naam staat er wel op. maar ik denk niet dat ik ze nog terug krijg.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 17:03 ]

    ik zou me echt kut voelen, omdat ik zelf ook teken..
    Maar het is echt genaaid!


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Wow, dat is echt vervelend.
    Als iemand het echt gestolen heeft vind ik het echt niet normaal.
    Maar misschien duiken de tekeningen vanzelf nog een keertje op?

    Celestial schreef:
    Wow, dat is echt vervelend.
    Als iemand het echt gestolen heeft vind ik het echt niet normaal.
    Maar misschien duiken de tekeningen vanzelf nog een keertje op?

    ik hoop t zo. ):
    nja, ik zeur misschien wel, maar kijk. Tekenen is iets wat ik non-stop doe. De mooiste bewaar ik, en als je ze opeens allemaal kwijtraakt, is echt klote.

    CRSimpson schreef:
    (...)
    ik hoop t zo. ):
    nja, ik zeur misschien wel, maar kijk. Tekenen is iets wat ik non-stop doe. De mooiste bewaar ik, en als je ze opeens allemaal kwijtraakt, is echt klote.

    Ik weet hoe je je voelt.
    Iemand verscheurde ooit een tekening waar ik uren aan had gewerkt.
    Ik wou die persoon vermoorden.

    Vraag eens aan je vriendin dat zij misschien iets weet?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Square schreef:
    Kan iemand ze niet naar de gevonden voorwerpen hebben gebracht? Of ze per ongeluk meegenomen?
    Vraag het eens aan de leraar en de conciërge, en als je dan niets vindt aan de hele klas. Ik hoop dat je ze nog terug kunt vinden. (:


    Food.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ik weet hoe je je voelt.
    Iemand verscheurde ooit een tekening waar ik uren aan had gewerkt.
    Ik wou die persoon vermoorden.

    oefsh. Dat had ik ook een x. ik begon te janken, omdat dat de eerste tekening was waar ik écht trots op was. :x

    Alcatraz schreef:
    Vraag eens aan je vriendin dat zij misschien iets weet?

    Nee, zij weet ook van niks.

    Helaas, je tekeningen zijn zo mooi dat anderen ze jatten.
    Das trouwens wel heel erg kut voor je..


    Aan niets denken is ook denken.

    Funk schreef:
    ik zou me echt kut voelen, omdat ik zelf ook teken..
    Maar het is echt genaaid!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.