• mijn vader geeft me gitaarles, en omdat hij de laatste dagen nogal chagrijnig was, wou ik eens wat dochter-vader dingen met hem doen en laten zien wat ik heb geleerd. toen ik beneden kwam vroeg ik zo gewoon: ''pap?'' -geen antwoord- nou ik loop de keuken in. ''pap?'' -nog geen antwoord- terwijl hij recht voor mn neus staat. ow damn cmon (cat) aan de ene kant snap ik het wel als je chaggie bent maar dan vind ik dat ík ook gelijk behandelt moet worden wanneer ik dingen wel uit mijn raam kan smijten. yes I know -zeik zeik zeik- maar t moest er even uit (cat)
    wat doen jullie meestal als je ruzie met je ouders hebt?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ga dan gillen en schreeuwen en naar boven x'D Maar ik heb nu niet meer zo veel ruzie met ze.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    miss is hij ongesteld

    Als ik boos op mijn moeder ben ren ik naar boven zet ik de muziek op volume 10 en zing keihard mee! -vaag-


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dan ga ik altijd heel chagrijnig doen de hele dag. (:

    gekkeNOOTJE schreef:
    miss is hij ongesteld

    Als ik boos op mijn moeder ben ren ik naar boven zet ik de muziek op volume 10 en zing keihard mee! -vaag-


    hahahaa omg x'D -lachbui-
    ja is goed ik ga kabouter plop opzetten en keihard mee zingen x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik weet eigenlijk niet wat ik dan doe, aangezien we bijna nooit ruzie ofzo hebben. Één keer met mn vader, omfglol, we hebben elkaar 2 dagen genegeerd <3


    I live for the applause, you will die for it.

    StillBored schreef:
    (...)

    hahahaa omg x'D -lachbui-
    ja is goed ik ga kabouter plop opzetten en keihard mee zingen x]


    ja gezzelig
    stap een keer op de grond sla je vader op zijn mond draai zijn armen in de lucht ga op hem zittten met een zucht stap met hem rond als een gans zo doe je de irritante vader dans!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    gekkeNOOTJE schreef:
    (...)

    ja gezzelig
    stap een keer op de grond sla je vader op zijn mond draai zijn armen in de lucht ga op hem zittten met een zucht stap met hem rond als een gans zo doe je de irritante vader dans!

    noa... nu hou ik van je x'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    noa... nu hou ik van je x'D


    ik hou ook van jou XD laat je vriendje dit niet lezen, laat je vriendje dit niet lezen


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    gekkeNOOTJE schreef:
    (...)

    ik hou ook van jou XD laat je vriendje dit niet lezen, laat je vriendje dit niet lezen

    eeh... noa ik heb geen vriendje meer (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als ik ruzie met mijn moeder heb ga ik ontzettend brutaal en dwars doen. Daarna ga ik bijna huilen omdat ik het haat om ruzie met haar te hebben en dan is het weer goed :'D


    -

    Eerlijk? Ik heb nóóit ruzie met m'n ouders. Soms een meningsverschil, maar dat komt haast nooit voor :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dan flip ik tegen ze uit. Hihi.
    Als ik gewoon rustig tegen ze praat, negeren ze me en schreeuwen ze door me heen. Dys terugschreeuwen, dan luisteren ze iets beter..


    Me so good.

    Dan zit ik op mijn kamer en dan kan je beter niets verkeerds zeggen want dan heb je het hele scheld woordenboek over je heen en nog meer slechtheid xD


    Love sheds light one the darkest of times

    ik zeg meestal niets en laat ze uitrazen, anders worden ze alleen nog kwader.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als ik echt heel grote ruzie heb, dat komt niet heel vaak voor dan ga ik echt heel hard huilen en dan heb ik altijd spijt. Toch ben ik dan te koppig om de eerste stap te zetten en dan ga ik nog harder huilen.
    Bij een meningsverschil wat al eens sneller voorkomt negeer ik ze altijd.