• Ik wil een titel ¬_¬

    Het gaat over een meisje ...
    Ze zit op streetdance maar als haar vader plots komt te overlijden gaat het steeds slechter met haar. Op school gaat alles fout ,maar het boeit haar niet. Haar moeder is ELKE dag naar het graf en ze heeft geen flauw idee wat ze moet doen, duss stopt se al haar woede en verdriet maar weg. Dansen doet ze heel veel ,omdat dat het enigste is waarmee ze de pijn even kan laten wegglijden.
    Maar als dan de dansschool failiet gaat,gaat het steeds slechter met het meisje. ALs haar moeder dan zelfmoordneigingen krijgt weet het meisje zich geen raad meer en springt vn een brug af. Als ze weer wakker word is alles anders. Haar moeder is opgenomen in een kliniek dus moet ze naar een pleeggezin. Alleen de dochter van haar pleegouders is presies het tegenovergestelde van haar.
    De dochter zit op Ballet enso en is volgenens iedereen de ''perfecte'' dochter. Dansen kan het meisje niet meer, Sinds de val heeft"ze moeite met lopen. Iedereen heeft de hoop dat het meisje ooit nog normaal sou kunnen lopen al opgegeven.
    Maar het meisje zet door, Kan het haar lukken.
    Of heeft ze hulp nodig van die ene persoon..?




    Th komt er duss neit in voor maar wel Wilson Gonzales en Jimi Blue.. Alleen het word niet son lovestory,, Ik weet nog niet seker of het überhaud wel een lovestory word maar als het dat word dan wel van een bed8 karacter..

    EN NU WIL IK EEN GVD TITEL HBBEN!!


    Crack a bottle

    Ik wil een titel,
    Duss ,, GEEF MIJ DAN EEN TITEL ¬_¬
    Dan kan ik hm activeren ..


    Crack a bottle

    OMG xD
    Nog steeds geen titel!
    Na al dat werk!
    Ik zou zeggen: KIES ER EEN UIT!
    Bij de topics die je al hebt! :P
    Xx


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    I Won't Give Up
    I Can't Walk
    Even If I Can't Walk, Will I Keep Going On


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    jaa ,,maar ik kan die topic niet meer terugvinden ¬_¬ En die waren gwn slegt :$ nee grapje,,somigen niet xD maar kheb geen sin om die topic op te soeken Sgat ,, bn lui vndaag..


    Crack a bottle

    IK WEET TER 1 ,,denk ik ¬_¬

    Nee tog niet,,
    Weetje ,, ik kies die vn joe gwn ,,
    Die was het beste [/eerlijk waar] (A)

    Dance girl! Dance to the dead!


    Crack a bottle

    IK WEET TER 1 ,,denk ik ¬_¬

    Nee tog niet,,
    Weetje ,, ik kies die vn joe gwn ,,
    Die was het beste [/eerlijk waar] (A)

    Dance girl! Dance to the dead!


    Dankuu! (A)
    Dat was volgens mij de eerste! xD
    Maareh.. Je bedankbrief is gepost! xD
    Xx


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...