Ik was net in het boek 'Forensisch onderzoek voor Dummies' aan het lezen en ik ik zie overal stukjes van hoe je een lijk niet moet 'laten verdwijnen', maar nergens staat er hoe je het wél moet doen. Precies alsof ze bang zijn om killers op te leiden.
En toen las ik natuurlijk een heleboel interessante dingen.
Forensisch onderzoek of forensische wetenschap is sporenonderzoek dat gedaan wordt ten behoeve van het strafrechtelijk onderzoek. Het helpt bij het opsporen van de daders of de oorzaken van (mogelijke) misdrijven op basis van wetenschappelijk bewijsvoering.
- Home
- Forum
- Lectuur en literatuur
- Forensisch onderzoek voor dummies.
Forensisch onderzoek voor dummies. - Lectuur en literatuur
-
16 mei 2011 - 18:0416 mei 2011 - 18:05
Hé, ik wil dat boek ook.
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
16 mei 2011 - 18:0616 mei 2011 - 18:0616 mei 2011 - 18:2116 mei 2011 - 18:25Unhearted schreef:
Wat zou ik dat graag studeren maar helaas.
Helaas :--(16 mei 2011 - 18:27Is dat voor je opleiding?
Life is hard and then we die
16 mei 2011 - 18:30PUKKELxDING schreef:
Is dat voor je opleiding?
Neen mijn zus had dat nodig voor chemische onderdelen aangezien zij chemie studeert en dat lag hier nog en ik was nieuwsgierig :--)16 mei 2011 - 19:04Hopelijk kan ik dat later doen
If you had never come out of the blue, I would've stay
16 mei 2011 - 19:06Vriendin van mijn broer heeft de opleiding Forensisch Onderzoek gedaan 8D
"I shut my eyes in order to see.'
16 mei 2011 - 19:37Ik wil die boek lezen
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
16 mei 2011 - 19:43heb een groep hongerige varkens. Gooi er een lijk in en 30 seconden later is het lijk helemaal opgegeten en er is geen bot over. Zo laat je een lijk verdwijnen.
Love sheds light one the darkest of times
16 mei 2011 - 19:45In een bak met zoutzuur gooien?
A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.
16 mei 2011 - 20:17Sensei schreef:
In een bak met zoutzuur gooien?
Nee dat lost niet volledig op.
En indien je een enorm sterk zuur gebruikt, loop je zelf risico door dampen aantastingen te krijgen aan de ogen en het aangezicht16 mei 2011 - 20:18Headlong schreef:
heb een groep hongerige varkens. Gooi er een lijk in en 30 seconden later is het lijk helemaal opgegeten en er is geen bot over. Zo laat je een lijk verdwijnen.
iewww dude ;o16 mei 2011 - 20:20Kelc schreef:
Dat is correct, maar dan moet je er natuurlijk water over gieten om het volledig te laten oplossen. Het komt altijd op hetzelfde neer, als je iemand wilt vermoorden en je wilt het lijk doen verdwijnen moet je je chemie boven halen.^^
(...)
Nee dat lost niet volledig op.
En indien je een enorm sterk zuur gebruikt, loop je zelf risico door dampen aantastingen te krijgen aan de ogen en het aangezichtMirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?