• haai,ik wil je graag helpen voor een cover te maken,als je dit wilt stuur dan een pb naar me,niet via dit forum,zeg wat er perse in moet en waar het verhaal over gaat.
    het kan lang duren als er veel mensen vragen,maar ik probeer zo snel mogelijk te zijn.
    dit is een voorbeeld:
    het is wel van mijn verhaal,die nog gaat komen xD
    :


    dat blauwe randje is omdat ik de echte cover nog niej afheb xD
    dit is klad XD

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 17:28 ]


    Where words fail, music speaks

    om dit topic nutiiger te maken,wat vinden jullie vann mijn klad cover?


    Where words fail, music speaks

    niemand??


    Where words fail, music speaks

    Eerlijk?
    Ik vind hem oerlelijk :x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    Eerlijk?
    Ik vind hem oerlelijk :x

    hoezo??,wat kan er beter?


    Where words fail, music speaks

    Ja, ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, ik ben echt slecht in uitleggen D:
    Maar dat rode randje erdoorheen, je ziet dat zwarte lijntje door het rode
    En iedereen kan het zo maken op paint
    Sorry als ik je nu echt beledig, maar dit kan mijn broertje nog
    (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    Ja, ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, ik ben echt slecht in uitleggen D:
    Maar dat rode randje erdoorheen, je ziet dat zwarte lijntje door het rode
    En iedereen kan het zo maken op paint
    Sorry als ik je nu echt beledig, maar dit kan mijn broertje nog
    (bloos)
    ja ok,maar dit is klad he;),enuhhh,sommige mensen willen gewoon wat hulp:D
    en dta rode lijntje is de scheiding tussen moeder en kind

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 17:45 ]


    Where words fail, music speaks

    eerlijk? ik vind dit een bijelkaargegooid zooitje wat duidelijk met paint is gemaakt door iemand bij wie het blijkbaar niet opvalt dat dat rood en dat blauw vloekt.
    Daarbij vind ik dat plaatje van die baby lelijk omdat die duidelijk vergroot is.
    Wat moet ik verder nog zeggen? het is lelijk paint-werk.
    Ik vind de scheiding tussen moeder en kind ook niet zo duidelijk, dit zou je met een plaatje zoals deze,deze of deze misschien duidelijker zijn. Als je dat met een scheur door het plaatje doet, heb je een duidelijke scheiding tussen moeder en kind.
    Gebruik geen paint, maar iets zoals photoshop of gimp, dat ziet er beter uit dan dit. En let op de kleuren, maak die niet te fel.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    eerlijk? ik vind dit een bijelkaargegooid zooitje wat duidelijk met paint is gemaakt door iemand bij wie het blijkbaar niet opvalt dat dat rood en dat blauw vloekt.
    Daarbij vind ik dat plaatje van die baby lelijk omdat die duidelijk vergroot is.
    Wat moet ik verder nog zeggen? het is lelijk paint-werk.
    Ik vind de scheiding tussen moeder en kind ook niet zo duidelijk, dit zou je met een plaatje zoals deze,deze of deze misschien duidelijker zijn. Als je dat met een scheur door het plaatje doet, heb je een duidelijke scheiding tussen moeder en kind.
    Gebruik geen paint, maar iets zoals photoshop of gimp, dat ziet er beter uit dan dit. En let op de kleuren, maak die niet te fel.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Saepe schreef:
    eerlijk? ik vind dit een bijelkaargegooid zooitje wat duidelijk met paint is gemaakt door iemand bij wie het blijkbaar niet opvalt dat dat rood en dat blauw vloekt.
    Daarbij vind ik dat plaatje van die baby lelijk omdat die duidelijk vergroot is.
    Wat moet ik verder nog zeggen? het is lelijk paint-werk.
    Ik vind de scheiding tussen moeder en kind ook niet zo duidelijk, dit zou je met een plaatje zoals deze,deze of deze misschien duidelijker zijn. Als je dat met een scheur door het plaatje doet, heb je een duidelijke scheiding tussen moeder en kind.
    Gebruik geen paint, maar iets zoals photoshop of gimp, dat ziet er beter uit dan dit. En let op de kleuren, maak die niet te fel.
    ty voor je hulp:D ik heb respect voor zon iemand,iemand die het niet afkraakt maaar ook hulp geeft:D yeeeey:D


    Where words fail, music speaks

    soREAL schreef:
    (...) ty voor je hulp:D ik heb respect voor zon iemand,iemand die het niet afkraakt maaar ook hulp geeft:D yeeeey:D

    graag gedaan. Niet iedereen is geweldig in foto's bewerken, maar iedereen kan het leren.(A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik vind hem lelijk.
    Omdat het nou ja, hoe leg je zoiets uit.
    De plaatjes zijn niet extreem mooi, dat rode randtje verpest het ook.
    Misschien moet je picasa downloaden? Dat is gratis en je kunt er hele mooi covers mee maken en het is harstikke makkelijk!


    "Ignite, my love. Ignite."