• Een vriendin van mij doet niks terwijl jongens aan haar borsten voelen. Ze knijpen erin en ze lacht gewoon. Dus ik vroeg waarom ze dat deed, antwoordde ze dat het niks was.
    Nou geen kritiek op haar.
    Mijn vraag was, wat zouden jullie doen als iemand zoiets deed bij jou? Als een jongen me maar zo aanraakt, dan issie nog niet jarig.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zou hem afslachten (:


    Caution first, always.

    In z'n gezicht slaan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hangt er vanaf van wie ;p


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    als hij dr ook maar naar wijst sla ik hem (nerd)
    Nja, ok dat niet...

    doet me denken aan middelbare.. ik stond voor iemand.. hij deed zijn been omhoog.. komt tie op me borsten XD hij schoonvegen en ik had zo iets van; Wtf XD
    Wel lief dat hij het schoon wou maken(nerd)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou hem slaan :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet wel zeker dat die jongen daar heel, heel veel spijt van gaat krijgen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Canibal schreef:
    Hangt er vanaf van wie ;p


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bitchklap en dan ook nog keihard.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 18:10 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    C18 schreef:
    Ik weet wel zeker dat die jongen daar heel, heel veel spijt van gaat krijgen :]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    C18 schreef:
    Ik weet wel zeker dat die jongen daar heel, heel veel spijt van gaat krijgen :]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Loki schreef:
    Ik zou hem afslachten (:


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Het ligt eraan wie, van sommige mensen kan ik het wel hebben :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    die zou nog laaaaaaaang niet jarig zijn bij mij :X


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    C18 schreef:
    Ik weet wel zeker dat die jongen daar heel, heel veel spijt van gaat krijgen :]


    Shoganai i ne~

    Voiceless schreef:
    Het ligt eraan wie, van sommige mensen kan ik het wel hebben :'D


    Sometimes it's best not to care.