• niet dus --' mijn 2 grote tenen zijn ontstoken op een bepaald stukje Thnx zussie lief ik ging maandag namelijk met me zus mee lopen van school naar huis omdat haar fiets dood was na 5 km op hakken deed het pijn dus ik zei bye,bye en ik ben weg gefietst :Y) maar doet i teen pijn als ik er op loop(huil) dus nu heb ik het door geprikt (kwam aleen bloed uit -_-) dus nu kan ik gewoon normaal zonder pijn op me rechter voet lopen en me linker doet minder pijn (ik heb wel een zalfje en een pleister op gedaan) maar weet iemand nog hoe het sneller weg gaat want ik moet volgende week veel lopen en streetdance dus het liefst zodat het snel weg kan gaan:Y) alvast Thnx(krul)


    Shoganai i ne~

    Als ze ontstoken zijn zou ik naar de dokter gaan en iets door prikken zorgt vaak voor ergere ontstekingen en bloeden is goed. Zo komt de rotzooi uit je poot


    Love sheds light one the darkest of times

    dat is niet mijn schuld zussie -.-

    poor You ik heb het nog steeds benauwt + 2 blaren van het 7,5 km lopen op hakken.(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Headlong schreef:
    Als ze ontstoken zijn zou ik naar de dokter gaan en iets door prikken zorgt vaak voor ergere ontstekingen en bloeden is goed. Zo komt de rotzooi uit je poot

    o oke bloeden is dus goed maar het valt nog mee qua ontstoken mijn moeder heeft een EHBO diploma dus ze weet wat ik moet doen (ervaring met broer) ik kan altijd naar soda gaan (liefst niet want vroeger ging me broer gillen O.O)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 16:23 ]


    Shoganai i ne~