• Alleen al gister;

    - Is mijn zus geopereerd,waarbij mij dat pas op de dag zelf verteld werd -een halfuurtje van te voren-. Het was al 2 maanden bekend, hoorde ik toen pas. Bedankt.
    - Is bekend geworden dat mijn beste vriend opgenomen is in het gekkenhuis.
    - Heeft mijn vriend gemeld opnieuw longontsteking te hebben en wordt hij wss. opnieuw geopereerd binnenkort, 2x ... Waar ik opnieuw niet bij kan zijn, omdat hij aan de andere kant van de wereld woont.
    - Ben ik erachter gekomen dat het bedrijf waar ik werk bijna failliet is, met nog maar een levensspan van een paar maanden vooruitzicht.
    - Is de hond van zeer goede familievrienden, die ik ook als familie beschouw overleden aan een tumor waar eerder niks van te merken was, behalve gewichtsverlies van de hond.
    - Heb ik 4 slaappillen moeten nemen, voor ik eindelijk weg kon komen.


    Alleen al een paar van de 'belangrijke' punten van gister ... Laat staan hoe de afgelopen weken en maanden voor mij zijn. Sorry voor mijn taalgebruik ... Maar de tering, ik heb geen idee hoeveel meer ik nog kan hebben voor ik zelf naast m'n beste maatje kan gaan zitten in het ggz... En vergeet de ruzies niet en de stress die in de omgeving hangt ... Ik trek dit gedoe niet lang meer hoor. Er gebeurd teveel tegelijk. ;-;

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 13:30 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jeetje! OMG!
    Sterkte (flower).

    Sorry, ik weet verder niet echt iets hierop te zeggen.:$


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -Dat van je zus is lullig als niemand wat heeft gezegd terwijl het al zo lang bekend is...
    -heb geen idee wat ik hierop moet zeggen, kan alleen maar vragen 'waarom?' maar dat is een privézaak.
    -waarom twee operaties bij een longontsteking?
    -werk... tja... alvast zoeken naar een ander baantje lijkt me de enige oplossing...
    -gecondoleerd..
    -Daarvoor zou je een schop onder je kont moeten krijgen omdat je er teveel hebt gehad, maar kan wel begrijpen waarom.

    Veel sterkte!

    C17 schreef:
    -Dat van je zus is lullig als niemand wat heeft gezegd terwijl het al zo lang bekend is...
    -heb geen idee wat ik hierop moet zeggen, kan alleen maar vragen 'waarom?' maar dat is een privézaak.
    -waarom twee operaties bij een longontsteking?
    -werk... tja... alvast zoeken naar een ander baantje lijkt me de enige oplossing...
    -gecondoleerd..
    -Daarvoor zou je een schop onder je kont moeten krijgen omdat je er teveel hebt gehad, maar kan wel begrijpen waarom.

    Veel sterkte!


    Hij wordt niet alleen daaraan geopereerd. :(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Hij wordt niet alleen daaraan geopereerd. :(



    Aah zo, verkeerd gelezen, my bad..
    en er is helemaal geen mogelijkheid om er naartoe te gaan?

    Mummelwummel schreef:
    Jeetje! OMG!
    Sterkte (flower).

    Sorry, ik weet verder niet echt iets hierop te zeggen.:$


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Sterkte!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    C17 schreef:
    (...)


    Aah zo, verkeerd gelezen, my bad..
    en er is helemaal geen mogelijkheid om er naartoe te gaan?


    Heb jij even 1700 euro voor me te leen voor mn vliegticket? Dan wel namelijk ...(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    damn dat is echt heel klote :X
    maar geloof me, slaappillen maken het echt alleen maar erger..
    neem dan een kop warme melk of ga voor het slapen gaan douchen
    pillen nemen maken de problemen nog wat erger..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is echt vreselijk, ik kan alleen maar met je meevoelen ):
    Heel erg veel sterkte ermee, en ik hoop echt voor je dat het binnenkort beter gaat worden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Shit man, dat is echt heel erg!
    Heel veel sterkte met alles, dat is alles wat ik kan zeggen. (flower)


    Felix

    LENI schreef:
    Sterkte!


    Firm believer of all that is magic

    StillBored schreef:
    damn dat is echt heel klote :X
    maar geloof me, slaappillen maken het echt alleen maar erger..
    neem dan een kop warme melk of ga voor het slapen gaan douchen
    pillen nemen maken de problemen nog wat erger..


    Lol, ik heb al jaren slapeloosheid. Dan slaap ik liever een keer slecht als ik me kut voel, als dagenlang niet.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.