Alleen al gister;
- Is mijn zus geopereerd,waarbij mij dat pas op de dag zelf verteld werd -een halfuurtje van te voren-. Het was al 2 maanden bekend, hoorde ik toen pas. Bedankt.
- Is bekend geworden dat mijn beste vriend opgenomen is in het gekkenhuis.
- Heeft mijn vriend gemeld opnieuw longontsteking te hebben en wordt hij wss. opnieuw geopereerd binnenkort, 2x ... Waar ik opnieuw niet bij kan zijn, omdat hij aan de andere kant van de wereld woont.
- Ben ik erachter gekomen dat het bedrijf waar ik werk bijna failliet is, met nog maar een levensspan van een paar maanden vooruitzicht.
- Is de hond van zeer goede familievrienden, die ik ook als familie beschouw overleden aan een tumor waar eerder niks van te merken was, behalve gewichtsverlies van de hond.
- Heb ik 4 slaappillen moeten nemen, voor ik eindelijk weg kon komen.
Alleen al een paar van de 'belangrijke' punten van gister ... Laat staan hoe de afgelopen weken en maanden voor mij zijn. Sorry voor mijn taalgebruik ... Maar de tering, ik heb geen idee hoeveel meer ik nog kan hebben voor ik zelf naast m'n beste maatje kan gaan zitten in het ggz... En vergeet de ruzies niet en de stress die in de omgeving hangt ... Ik trek dit gedoe niet lang meer hoor. Er gebeurd teveel tegelijk. ;-;
[ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 13:30 ]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.