• Ik woon dus in een flat en dan heb je dus ook kelders. Ik moest naar school dus pak me fiets uit de kelder. Schiet er ineens een kat in dus ik proberen hem eruit te jagen lukte niet.. dus ik wil hem in zijn nek pakken blazen dat ie deed! dus ik loopt weg en zeg poesie poesie hij kwam naar me toe dus ik dacht hehe rent hij weer terug! echt het duurde 10 min voordat hij eruit was dus ik als een speer naar school moest ik een te laat briefje halen geloofde ze me niet (cat)

    wie is er ook wel eens te laat gekomen door schuld van een dier?: P


    My heart is yours and so am I

    HAHAHA. Door jou herinner ik mijn oude economie docent weer. Je mocht de les binnen, als je een goede smoes had. Mag zo ongelofwaardig als de pest zijn, zolang hij hem maar leuk en origineel vond en hem NOOIT twee keer gebruikte.
    Ik had wel eens gebruikt dat er een hele kudde olifanten op de weg stond, of dat de brug overgenomen was door pinguins.
    vet hilarisch.
    maar goed, nee is me nog nooit overkomen ;3


    To infinity and beyond •

    Ik kom wel eens vaker te laat door een dier.
    Als ik tegen de hond zeg; ga je in de mand?
    Dan kijkt hij me aan en rent hij snel weg en verstopt zich. En dan moet ik hem van zijn verstop plekje weg zien te krijgen..
    Ik begin nu 10min van te voren met hem in de mand te werken ghehehehe.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jaaaa. Ik zag een eend oversteken samen met een stuk of 8 pulletjes. Alle pulletjes kwamen de stoeprand op, behalve 1, die viel regelrecht in de put. En ik kon het gewoon niet aanzien, dus toen ben ik allemaal spullen thuis gaan halen om dat eendje te redden. Alleen met spullen lukte het niet, dus toen moest ik die hele putdeksel optillen en daarna met mijn arm in de shit. Maar ik had hem wel gered :Y) Toen kwam ik een halfuur te laat, maar die leraar vond het zo'n origineel verhaal dat ik mocht gaan zitten haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Er heeft een keer een vogel op mijn hoofd gepoept toen ik onderweg naar school was. Nou, toen ben ik toch maar terug gegaan om te douchen :'D