• Ik heb een kaart gekocht voor mijn oom,die longvlieskanker heeft en hij kan niet meer ervan genezen. Eigenlijk wil ik daarop een mooi gedichtje schrijven. Heel graag in het Engels maar ik vind dat best moeilijk. Dus ik ga er diep over nadenken. Wat vinden jullie zal ik een Engels gedichtje maken of een Nederlands? (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als je het moeilijk vindt, gewoon in het Nederlands. Het zou jou oom echt niet uit maken welke taal je schrijft, het gaat erom dat hij het mooi vindt, en om het gebaar, echt niet welke taal.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik zou in het Nederlands doen, dat is naar mijn mening makkelijker en misschien ook beter te lezen voor je oom? (of is hij goed in engels?) Je kan altijd nog beide doen. Doe gewoon wat jij fijn vindt. Een heel lief idee van je trouwens, sterkte (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Nuggets schreef:
    Ik zou in het Nederlands doen, dat is naar mijn mening makkelijker en misschien ook beter te lezen voor je oom? (of is hij goed in engels?) Je kan altijd nog beide doen. Doe gewoon wat jij fijn vindt. Een heel lief idee van je trouwens, sterkte (flower)

    Dankjewel! (krul) jij bent lief ;)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik denk Nederlands.
    Dat is natuurlijk een taal die je beter beheerst en je oom zal er in welke taal dan ook blij mee zijn. Daarbij denk ik altijd dat in het Nederlands persoonlijker overkomt. Ik weet niet waarom.
    Nog veel sterkte!(flower)


    Felix

    Ik denk toch engels want dat klinkt wel mooier en sterkte met je oom meis!!!

    CrazyChicken schreef:
    Ik denk Nederlands.
    Dat is natuurlijk een taal die je beter beheerst en je oom zal er in welke taal dan ook blij mee zijn. Daarbij denk ik altijd dat in het Nederlands persoonlijker overkomt. Ik weet niet waarom.
    Nog veel sterkte!(flower)

    Dankjewel! Ja dat is waar ik zal het in het Nederlands doen dan (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Bayla schreef:
    Ik denk toch engels want dat klinkt wel mooier en sterkte met je oom meis!!!

    Dankjewel oeeh moeilijke beslissing jij zegt Engels de anderen zeggen Nederlands ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    engels zou ik doen, dat klinkt áltijd beter! als ik een nederlands gedicht maak (wat ik niet vaak doe) is die lelijk :S maar in het engels zou die zo veel mooier kunnen zijn... trouwens, ik vind het heel zielig voor je oom :( stuur hem ook een paar mooie bloemen zou ik zeggen :D en doe hem de groetjes (alsof ik hem ken)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 15:14 ]

    NewADance schreef:
    engels zou ik doen, dat klinkt áltijd beter! als ik een nederlands gedicht maak (wat ik niet vaak doe) is die lelijk :S maar in het engels zou die zo veel mooier kunnen zijn... trouwens, ik vind het heel zielig voor je oom :( stuur hem ook een paar mooie bloemen zou ik zeggen :D en doe hem de groetjes (alsof ik hem ken)

    ahaha je kent hem niet ;O maar misschien wel een goed idee. dat ik voor hem een zonnebloem koop ofzo. die zien er altijd zo vrolijk uit (:


    It's going to be difficult, but not impossible.