• Wij deden al bijna 2 maanden acro gym en vandaag moesten we voor een cijfer. Alleen was mijn groepje inclusief mij nogal klunzig en waren we maar met zijn 3en terijl de rest met ong 5 was. Wij hadden uiteindelijk wat dingen, niet spectaculair, maar wel wat. Het begon al dat we als laatste moesten en dat iedereen de slappe lach ha. Toen storrte we in tijdens een soort mini piramide waardoor ik geplet werd en daarna ging alles mis. We hadden nog wel een 5. Ik haat acro gym


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vertikte het altijd om daaraan mee te doen, domme gedoe. Ik had altijd spontaan last van mijn rug enzo haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vorig jaar had ik teon mijn teen gebroken, hoefde ik niet mee te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ghehe vond het wel grappig.. we hadden pyramide.. en ik stond onderaan ;P iedereen zeiken van; SCHIET OP..
    en ik had zo iets van uhhh??

    Heb ook al eens acro moeten doen met nog iemand.. dus in totaal 2 personen.. Was cuwl ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind acro echt leuk haha. Ik en mijn groepje faalde superhard met ons 'dansje' gevalletje. Hadden we, net als een ander -super goed- groepje, een 10. (krul)


    Smile and live.

    Ik haat gym sowieso (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga altijd onderaan, ik vind het eng om op die mensen hun rug te staan want je voelt dan al die botjes schuiven, iiieh x'D En onderaan is eigenlijk niet zo zwaar en best wel chill x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eigenlijk zou ik nu gym hebben, maarja, Ik moet - ALWEER - naar de tandarts (bloos)


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    We hadden dus neit echt iets en teon haddeen beslt;oen dat ik balerina geval moest doen en nu wordt ik daar ook mee gepest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one