• Ik ben liedjes aan het downloaden.
    Maar wil eigenlijk slapen.
    Houd mij wakker tot het klaar is :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    boe, nu ben je bang en durf je niet meer te slapen anders krijg je nachtmerrie's


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou eigenlijk een heel lulverhaal moeten ophangen, zodat je even bezig bent met lezen, maar heb je daar wel zin in? :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ga anders een game online doen?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    classic schreef:
    Ik zou eigenlijk een heel lulverhaal moeten ophangen, zodat je even bezig bent met lezen, maar heb je daar wel zin in? :Y)

    ja :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Referee schreef:
    Ga anders een game online doen?

    daar heb ik totaal geen zin in (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik kan je over mijn dag vertellen. Niet dat dat intersant is


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    Ik kan je over mijn dag vertellen. Niet dat dat intersant is

    Doe maar (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    (...)
    ja :D


    Okee daar gaan we dan. Ik post dit alvast, dan weet je dat ik bezig ben en dan ga ik 'm aanpassen met een heel verhaal over mijn vakantie (:

    De vakantie begon op vrijdag, ik was al om 11:50 uur uit, dat was leuk, natuurlijk, haha. Maar ik moest het toen uitmaken met 'm'n vriendje'.. *kuch* Dat vond ik nogal lastig dus heb nog twintig minuten daar gestaan en het er toen uitgeflapt en hij leek het niet eens erg te vinden en ik was erg opgelucht. Er stonden ook nog een paar mensen uit m'n klas bij de fietsenrekken en die waren allemaal een beetje verbaasd dat ik überhaupt met 'm had -het was like een week en twee dagen aan, haha-. Maar Ronald was erg enthousiast "Heb je het uitgemaakt? GIRLPOWER!" *high five*
    Vrijdagavond ben ik gewoon lekker thuis gebleven, ik geloof dat ik X Factor heb gekeken, niet zoveel bijzonders.
    Zaterdag was natuurlijk koninginnendag (dat woord kent de spellingscontrole niet eens!), eerst lekker uitgeslapen tot twaalf uur, hmm. Daarna kwamen Jasmijn en Marije mij ophalen en gingen we naar het dorp. Hebben we door de winkelstraat heen gewandeld, was wel leuk, nog een paar mensen van school aan het werk gezien bij de bakker en de Albert Heijn, haha. Toen op de kermis geweest, oh, dat is echt niet goed hoor. We zaten in zo een bank die dan langs de muur rondjes draait, als je dat snapt? In ieder geval zaten wij de hele tijd zo "Au! Nee, kut! M'n knie! Ik moet een dikkere kont krijgen, serieus! Au!" en al die andere mensen waren aan het gillen en blij zijn, haha. Na de kermis nog even over de vrijmarkt geslenterd en een suikerspin gegeten om even langs te gaan bij Marije's oma en weer terug te lopen naar de kermis. Vanaf de kermis weer de winkelstraat doorgelopen om op de fiets te stappen. Toen ben ik even naar huis gegaan, ijsje eten en lekker niks doen. 's Avonds werd ik verwacht bij Marije thuis om met zijn drieën naar De Beuk te gaan, een soort café, alleen dan voor 'jonge mensen', want de band van Marije's broer trad op. (De zanger was best knap, haha). Vanaf daar weer naar huis en toen nog met Jasmijn de helft van Paranormal Activity 2 gekeken, was vooral saai.


    Wil je nog de rest van de week weten? Want dat gaat veel typwerk worden en als je het niet interessant vindt, kan ik het net zo goed laten x]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 23:13 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    classic schreef:
    (...)

    Okee daar gaan we dan. Ik post dit alvast, dan weet je dat ik bezig ben en dan ga ik 'm aanpassen met een heel verhaal over mijn vakantie (:

    hahaha okee leuk!(:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    (...)
    Doe maar (:


    Okee.

    Ik zit dus op judo en vandaag moest ik Zuid Nederlandse team wedstrijden judoën. Ik was daar zoals gewoonlijk ruim van te voren en was al om gekleed en toen moest ik en mijn team nog wachten op een iemand. Maar die kwam maar niet. Dus ik haar bellen. Neemt ze niet op. Ik haar sms'en. Smst ze niet terug. Bel ik weer, neemt ze weer niet op. Uiteindelijk was ze er dus we moesten gaan wegen. Iedereen woog goed en gingen we warming uppen. Ik werd in de gaten gehouden door een stel tegenstanders. Ik had het gevoel dat ik gestalkt werd. Toen moesten we gaan judoën en de eerste partij won ik met een wurging. De tweede partij won ik ook alleen de laatste partij niet. Maar uiteindelijk zijn we met heel ons team 3e geworden en waren we blij. Toen moesten we op de foto en daarna ben ik nog even bij de jongens van mijn vereniging gekeken. stiekem zat er een best wel knappe bij
    Dat was mijn dag.
    Wil je nog een ander verhaaltje horen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    (...)

    Okee.

    Ik zit dus op judo en vandaag moest ik Zuid Nederlandse team wedstrijden judoën. Ik was daar zoals gewoonlijk ruim van te voren en was al om gekleed en toen moest ik en mijn team nog wachten op een iemand. Maar die kwam maar niet. Dus ik haar bellen. Neemt ze niet op. Ik haar sms'en. Smst ze niet terug. Bel ik weer, neemt ze weer niet op. Uiteindelijk was ze er dus we moesten gaan wegen. Iedereen woog goed en gingen we warming uppen. Ik werd in de gaten gehouden door een stel tegenstanders. Ik had het gevoel dat ik gestalkt werd. Toen moesten we gaan judoën en de eerste partij won ik met een wurging. De tweede partij won ik ook alleen de laatste partij niet. Maar uiteindelijk zijn we met heel ons team 3e geworden en waren we blij. Toen moesten we op de foto en daarna ben ik nog even bij de jongens van mijn vereniging gekeken. stiekem zat er een best wel knappe bij
    Dat was mijn dag.
    Wil je nog een ander verhaaltje horen?

    Hahahah oeeh je hebt een crush :9 hahaha achja vertel me maar een verhaaltje voor het slapen gaan hahahaa xD


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    (...)
    daar heb ik totaal geen zin in (a)


    Ghehe dat kan natuurlijk ook.
    En sorry, ik ga mijn dag niet vertellen.
    Hij was kut hahahaa..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik denk dat je straks offline gaat zijn...
    die.zin.klinkt.raar!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jewellery schreef:
    Ik denk dat je straks offline gaat zijn...
    die.zin.klinkt.raar!

    ja straks rond 12uur denk ik :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    (...)
    Hahahah oeeh je hebt een crush :9 hahaha achja vertel me maar een verhaaltje voor het slapen gaan hahahaa xD


    nee, geen crush. Hij heeft alleen een six-pack.


    Ehm even kijken.

    Er was een meisje, het meisje was vriendloos. Iedereen noemde haar dus ook koosvriendloos.
    Op een dag ging ze vrienden zoeken. Ze kwam een olifant tegen.
    'Hoi olifant, wil jij mijn vriendje zijn?' vroeg ze. De olifant schudde zijn hoofd en zei: 'Nee, je bent te klein.' Het meisje keek verdrietig en liep toen verder. Ze kwam een muis tegen.
    'Hoi muis, wil jij mijn vriendje zijn?' vroeg ze. De muis schudde zijn hoofd en zei: 'Nee, je bent te groot.' Het meisje keek weer verdrietig en liep toen weer door.
    Ze kwam een steen tegen.
    'jij wilt zeker ook niet mijn vriendje zijn?' vroeg ze. De steen keek haar aan en zei: 'jawel.'
    En ze leefde nog lang en gelukkig


    "Ignite, my love. Ignite."