• Argh ik voel me sinds.. 2 dagen geleden echt heel depressief/down. :/ Oké ik help mezelf er niet echt mee door een afspeellijst te luisteren genaamd 'sad', maar toch. Heeft iemand iets om me mee op te vrolijken?
    Ty.

Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

Ik voelde me vorig jaar depressief.
    ik luisterde alleen maar, 30seconds to mars.
    met mensen praten, ergens je hart luchten waarbij diegene ook echt luistert naar je

They fell in love, didn't they?

Denk aan leuke dingen?
    (';

Geen idee, ik zit zelf momenteel in een dip ;/

Me so good.

xSnoepjex schreef:
    Denk aan leuke dingen?

Hier kun je ook naar luisteren =]

A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

Het spijt me, ik kan mensen nooit echt zo opeens vrolijk maken. Ik verplaats me altijd in hun situatie, omdat ik zelf heel makkelijk verdrietig te krijgen ben. Ik kan alleen zeggen dat het echt wel weer over gaat en dat je je daarna goed zult voelen omdat je die 'lage' gevoelens ook kent. Als ik me down voel zoek ik altijd troost in muziek, ik probeer het nooit weg te krijgen. Bedenk je mooie dingen. Of maak een mooie fantasie in je hoofd. Dat kan soms ook wel 's helpen.

wth.

Ik ben ook een heel lange tijd ongelukkig geweest. Bij mij hielp het om een druk leven te hebben en veel te bewegen, en niet alleen achter je computer of voor de tv ongelukkig te zitten :')

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Praten lucht op!

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Defensive schreef:
    Ik ben ook een heel lange tijd ongelukkig geweest. Bij mij hielp het om een druk leven te hebben en veel te bewegen, en niet alleen achter je computer of voor de tv ongelukkig te zitten :')

I'll try that. ;3

&Alcatraz, ik praat niett snel met mensen in real over mijn problemen.

Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

Zoek iemand om mee te praten wie je echt vertrouwd. Een goed gesprek doet altijd deugd!

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

Ik ben ook een hele tijd down geweest, en ben dat nu ook nog soms wel. Bij mij help frisse lucht altijd goed. En geen sad-muziek luisteren. Even een opkikker hebben (:

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

eet ijs.

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Praat tegen me, dat lucht op ;o

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse