• (ik weet dat ik dit al eens gevraagd heb, maar toen heb ik niet echt een duidelijk antwoord gekregen...)
    weet iemand hoe je met picnik een foto zwart-wit moet maken en dan een kleur gewoon in kleur laten?

    Zoals ik al zei.

    Picnik is super simpel en zelfs de meest amateuristische foto-bewerkers zouden er mee om kunnen gaan, áls je maar de moeite neemt om even de kijken.

    Er worden veels te veel topics geopend met nutteloze vragen of dingen die je heel simpel even kunt googlen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Zoals ik al zei.

    Picnik is super simpel en zelfs de meest amateuristische foto-bewerkers zouden er mee om kunnen gaan, áls je maar de moeite neemt om even de kijken.

    Er worden veels te veel topics geopend met nutteloze vragen of dingen die je heel simpel even kunt googlen.

    ik ben gewoon dom, geef ik toe...
    kan je het niet gewoon ff uitleggen?

    Ik zal even kijken, ik edit zo.


    When I die, I want to die like my grandfather, peacefully asleep and not screaming like the passengers in his car.

    Volgens mij kun je een zwart-wit foto niet gekleurd maken.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    1. Ga naar het tabblad create.
    2. Ga naar effects.
    3. Druk op black and white.
    4. Druk op original of effect (wat je zelf het handigste vindt) en druk op reverse effect.


    When I die, I want to die like my grandfather, peacefully asleep and not screaming like the passengers in his car.

    Nadya schreef:
    1. Ga naar het tabblad create.
    2. Ga naar effects.
    3. Druk op black and white.
    4. Druk op original of effect (wat je zelf het handigste vindt) en druk op reverse effect.

    ok thanx