• Ja. Alles mag, behalve FF. Op uitzondering van a7x na, want dat is gewoon grappig. ;D
    Moet wel goed geschreven en te lezen zijn, origineel en het liefste af zijn of genoeg delen hebben om een stuk door te kunnen lezen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    2345, The year of Destruction

    van FreeMe


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    2345, The year of Destruction

    van FreeMe


    Een mooi verhaal, maar ik schrijf zelf al over slavernij e.d., dus wil ik juist heel even iets anders. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Shit. x'D Ik wou mooie treurige a7x verhaaltjes dumpen hier. D: Jij breekt mijn hart. Ach de meeste zijn slecht toch.

    Verder heb ik ook niet iets, dus ik pas :"D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Shit. x'D Ik wou mooie treurige a7x verhaaltjes dumpen hier. D: Jij breekt mijn hart. Ach de meeste zijn slecht toch.

    Verder heb ik ook niet iets, dus ik pas :"D


    Die mogen juist wel. :'D
    Als enige FF's.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kiss from a rose - Ik weet niet goed of het is wat je zoekt ^^
    Het is wel met een bekend persoon, maar die is zo onbekend dat ik het eigenlijk niet als FF bestempel.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Die mogen juist wel. :'D
    Als enige FF's.


    Oh, oh, ik had het verkeerd gelezen :3 Wat slecht.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Wat zijn FF's en a7x? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fanfictions en Avenged Sevenfold


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/
    Het is niet meteen zielig maar dat komt nog want het gaat al richting het einde x]
    92 hoofdstukken.


    =

    Ook geen FF van Gorillaz? :c


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    Ook geen FF van Gorillaz? :c


    Convince me. Als jij me kan overtuigen waarom, dan lees ik het. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lost in the words of letters

    hij is allen nog niet zo ver (:
    Van een vriendin


    Kill them with kindness.

    ik ben met eentje bezig die nog niet geactiveerd is. als je wilt kan ik wel een proloog sturen?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    BluBerry schreef:
    ik ben met eentje bezig die nog niet geactiveerd is. als je wilt kan ik wel een proloog sturen?


    Als 'ie af is misschien? Zo heb ik er namelijk niet veel aan. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    http://www.quizlet.nl/stories/50038/before-you-let-me-go/
    Ik ben alleen nog niet ver, het zielige moet nog komen.