• Toen ik vannacht niet kon slapen bedacht ik opeens dat ik in Real geen echte vrienden heb
    Anika vind andere dingen leuk, maar daar zit ik bij omdat ik anders helemaal alleen ben op school
    Suzanna zie anika
    Joyce zie ik 1x per jaar ongeveer
    En dat is het
    Ik heb wel eel quizlet vrienden maar niet hele goede vrienden in Real
    Dat vind ik best stom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maar je kan toch best bevriend zijn met mensen die andere dingen leuk vinden? Ik heb een goede vriendin, en we zijn in alles verschillend. Er is gewoon echt geen overeenkomst en toch zijn we goede vriendinnen..

    Maar, het is wel naar voor je. Praat je wel eens met andere meiden dan? Je moet nu natuurlijk niet hopeloos op zoek gaan, een echte vriendin vind je niet, die kom je vanzelf tegen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vrienden maken ligt in je eigen handen. Vraag anders is aan een paar meiden of je mee naar huis mag fietsen. of ga eens gezellig met iemand praten. Vrienden maken betekend niet dat je precies het zelfde moet zijn je vrienden zijn altijd wel verschillend.


    Some angels have no wings.

    Ik heb begin dit jaar heel erg ruzie gehad met een vriendin en daardoor is al mijn zelfvertrouwen weg en durf ik eigenlijk geen vrienden te maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dan verhuis ik naar jou


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Dan verhuis ik naar jou


    I've never told a lie, and that makes me a liar.