• ik ben een beetje happy omdat ik 1 van de 4 bloemenleggers ben bij het monument in spijkenisse (A)
    ik heb er al zin in

    ik wist niet eens dat er in me stad een monument stond x'D


    Shoganai i ne~

    xD

    Ik was het vorig Jaar


    Firm believer of all that is magic

    ik twee of drie jaar geleden XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Gefeli dat je dat mag doen, maar er zit wel een zwart randje aan 4 mei of course.
    En ik herdenk vandaag niet alleen de slachtoffers van WO 2, maar ook van de schietpartij hier in Alphen aan den Rijn. Er is namelijk iemand overleden die familie is van een meisje uit mijn klas. Very sad, dus
    En o God, nu zit ik dus met tranen in mijn ogen, maar ik ben gewoon nog steeds bang. Hij is namelijk eerst in het Aarhof geweest, waar mijn moeder op dat moment was en zijn plan was waarschijnlijk om in alle winkelcentra te gaan schieten. Maar omdat de politie er zo snel was, heeft hij zichzelf neergeschoten. Ik kon dus mijn moeder, beste vriendin en haar familie, een andere vriendin en haar familie en nog veel meer mensen die ik ken kwijt zijn.:S


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    Gefeli dat je dat mag doen, maar er zit wel een zwart randje aan 4 mei of course.
    En ik herdenk vandaag niet alleen de slachtoffers van WO 2, maar ook van de schietpartij hier in Alphen aan den Rijn. Er is namelijk iemand overleden die familie is van een meisje uit mijn klas. Very sad, dus
    En o God, nu zit ik dus met tranen in mijn ogen, maar ik ben gewoon nog steeds bang. Hij is namelijk eerst in het Aarhof geweest, waar mijn moeder op dat moment was en zijn plan was waarschijnlijk om in alle winkelcentra te gaan schieten. Maar omdat de politie er zo snel was, heeft hij zichzelf neergeschoten. Ik kon dus mijn moeder, beste vriendin en haar familie, een andere vriendin en haar familie en nog veel meer mensen die ik ken kwijt zijn.:S

    Wooow dat is erg,gelukkig is er politie!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Happy?
    Niet het woord dat ik gekozen zou hebben op een dag als vandaag.
    Vreemd dat je niet wist dat er een monument was,zo iets valt toch op?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Depulso schreef:
    (...)
    Wooow dat is erg,gelukkig is er politie!

    Gelukkig wel, ja, maar toch... Het blijft in mijn hoofd zitten en ik krijg het er echt niet uit. Ik durf gelukkig nog wel naar winkelcentra


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Gelukkig wel, ja, maar toch... Het blijft in mijn hoofd zitten en ik krijg het er echt niet uit. Ik durf gelukkig nog wel naar winkelcentra

    ooh okee dat is idd gelukkig.
    uhhm tja sommige dingen blijven gewoon in je hoofd zitten ;o


    It's going to be difficult, but not impossible.